«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروهای آینده جگوار لندروور به پیشرانه های ب ام و مجهز می شوند

دو خودروساز ب ام و و جگوار لندروور در ماه گذشته از همکاری مشترک برای توسعه نسل جدید پیشرانه های الکتریکی خبر دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دو خودروساز ب ام و و جگوار لندروور در ماه گذشته از همکاری مشترک برای توسعه  نسل جدید پیشرانه های الکتریکی خبر دادند.

این توافق به معنای همکاری متخصصان دو گروه ب ام و و جگوار لندروور در مونیخ است که همکاری آن ها در زمینه تولید پیشرانه های بنزینی، دیزلی و هیبریدی نیز گسترش پیدا خواهد کرد.

براساس گزارشات منتشر شده، این سازنده بریتانیایی از این پس به موتورهای احتراق داخلی ب ام و دسترسی خواهد داشت و از آن ها برای قرار دادن در خودروهای آینده بهره خواهد برد. این اقدام  به عنوان "دسترسی بیشتر به پیشرانه های دیزلی، بنزینی و هیبریدی" شناخته می شود و به لطف آن، جگوار لندروور دیگر در بخش ICEs سرمایه گذاری نمی کند و تمام تمرکز و سرمایه خود را متوجه توسعه پیشرانه های الکتریکی و همکاری با ب ام و خواهد کرد.

اطلاعات رسمی در خصوص اینکه کدام پیشرانه ب ام و توسط جگوار لندروور استفاده خواهد شد، منتشر نشده اما شایعات حاکی از آن است که مدل جگوار اف تایپ مجهز به پیشرانه وی 8 توئین توربو 4.4 لیتری خواهد شد و در واقع نخستین خودرویی است که از پیشرانه این خودروساز باوارایی بهره می برد.

جوآن چسنی، مدیر ارتباطات شرکت JLR اعلام کرد که کارخانه بیرمنگام مسئولیت تولید نسل بعدی پیشرانه های الکتریکی را برعهده خواهد داشت و به عنوان خانه پیشرانه های الکتریکی جگوار لندروور در جهان شناخته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181380
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه