میهن صنعت:

خودروهای با استاندارد یورو ۴ پلاک ۹۳ می‌شوند

میهن صنعت: جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: خودروهایی که در ماه های بهمن و اسفند در کشور تولید شده باشند، در صورت داشتن استانداردهای یورو۴ پلیس نسبت به صدور پلاک سال ۹۳ آنها اقدام می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سردار موسی امیری در گفت وگویی در آمل اظهار کرد: سیاست جدی پلیس برای پایان سال و سال 93 صدور پلاک به خودروهایی که دارای استانداردهای تعریف شده یورو4 است.

وی افزود: اگر خودروسازها دجهت افزایش ایمنی و کاهش آلاینده های زیست محیطی و استانداردهای تعیین شده مطابق یورو4 اقدام نکنند، خودروهای آنها توسط پلیس در سال 93 شماره گذاری نمی شود.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این بدترین نوع جریمه ای بوده که پلیس به خودروسازها برابر ضوابط و مقررات اعلام شده قبلی اعمال خواهد کرد.

امیری تصریح کرد: در سال های اخیر پلیس به دفعات مختلف از خودروسازهای کشور نسبت به رعایت استانداردهای یورو2- 3 و 4 درخواست و در مدت اخیر اخطار داده بود، اما متاسفانه برخی از خودروسازهای دولتی و خصوصی نسبت به رعایت آنها کوتاهی کردند و باید منتظر عواقب آنها نیز  باشند.

به نقل از تسنیم وی یادآور شد: اعمال ضوابط ابلاغی از سوی پلیس به خودروسازها در راستای کاهش خطرات ناشی از تصادف ها و نیز افزایش ایمنی سفر برای رانندگان است و این اقدام پلیس مانعی برای فعالیت خودروسازان نیست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43101
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه