میهن صنعت:

خودروهای لوکسِ ثبت سفارش شده اجازه ورود به کشور ندارند

میهن صنعت: وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هیچ خودروی بالای ۲۵۰۰ سی سی ثبت سفارش شده اجازه ورود پیدا نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از تسنیم، وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی انتشار خبری تحت عنوان "ثبت سفارش خودروهای لوکس ملغی نشود دست از اعتراض نخواهم کشید" به نقل از طبیب زاده نماینده مجلس در این خبرگزاری به ارائه توضیحاتی پرداخت است.

متن توضیحات وزارت صنعت،معدن و تجارت به شرح زیر است:
وزارت صنعت در ابتدای این جوابیه با اعلام اینکه "هیچ خودرویی بالای 2500 سی سی ثبت سفارش شده اجازه ورود پیدا نخواهد کرد" از سوی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی خود گفت: براساس مصوبه هیأت دولت هیچ خودرو بالای 2500 سی سی وارد کشور نخواهد شد حتی اگر قبل از شهریور ماه امسال ثبت سفارش شده باشد.
غفوری افزود: قبلاً نیز ممنوعیت واردات برای خودروهای بالای 2500 سی سی وجود داشت، اما واردکنندگان این خودروها را متروکه می‌کردند و سپس طبق ضوابط این متروکه ها امکان فروش دارند.
وی گفت: اما براساس مصوبه هیئت دولت در شهریور ماه، این کار هم ممنوع شد و بر این اساس نه تنها اجازه واردات به این خودروها داده نمی شود، بلکه اگر جزو کالای متروکه هم شوند تحت هیچ شرایطی نمی توانند وارد کشورشوند و باید مرجوع شوند.
رئیس مرکز روابط عمومی تصریح کرد: این اطمینان خاطر را به همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی می دهیم که دیگر در این دولت مجوزهای خاص(ورزشکاران، قهرمانان و ….)به هیچ کس داده نخواهد شد و خودرو بالای 2500 سی سی دیگر وارد کشور نمی‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67483
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه