«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروهای محبوب بانوان

خودروهای محبوب بانوان در این بخش معرفی شده که هرکدام به سبب برخی از قابلیت ها نظیر ایمنی بالا، فرمان پذیری مناسب، طراحی جمع و جور و فضای کافی برای قرار دادن اشیا در این لیست قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروهای محبوب بانوان در این بخش معرفی شده که هرکدام به سبب برخی از قابلیت ها نظیر ایمنی بالا، فرمان پذیری مناسب، طراحی جمع و جور و فضای کافی برای قرار دادن اشیا در این لیست قرار گرفته اند.

در این مطلب سعی داریم که به معرفی و بررسی چند نمونه از خودروهای مناسب و محبوب بانوان در کلاس‌ها و قیمت‌های مختلف بپردازیم.

هیوندای توسان

66.2 درصد محبوبیت

فضای بار کافی، مناسب برای همه نسل ها و ظاهری شیک در کنار امنیت بالای شاسی بلند توسان منجر شده تا در این لیست قرار بگیرد.

نیسان ورسا

64 درصد محبوبیت

این هاچ بک مینی نیسان از خودروهای مورد اعتماد بازارهای جهانی بوده و پارک آسان از مزیت های آن تلقی می شود.

فولکس واگن بیتل

63.9 درصد محبوبیت

عنوان کاریزماتیک ترین خودرو در این لیست به کامپکت بیتل سه درب تعلق دارد. کنترا و رانندگی  راحت به همراه صفحه نمایشگر سیستم اینفوتیمنت از قابلیت های آن به شمار می رود.

کیا سراتو

62.8درصد محبوبیت

کیا فورته و یا همان سراتو در دو نوع سدان و هاچ بک موجود بوده و در کنار قیمت مقرون به صرفه مجهز به تکنولوژی های زیادی نظیر اپلی کار پلی و اندریود اتو است که سیستم های کمک راننده است.

فورد فیستا

62.8 درصد محبوبیت

فورد فیستا از سال 1976 روانه بازار شده و در کلاس سوپر مینی قرار می گیرد. این خودرو علیرغم سایز کوچک، کابین و فضای داخلی نسبتا راحت و بزرگی دارد.

کیا سورنتو

62 درصد محبوبیت

کراس اوور سایز متوسط کیا سورنتو سواری و کنترل راحت را برای رانندگان به ارمغان می آورد. این کراس اوور دوستدار خانواده با امکاناتی نظیر اندروید اتو، اپل کارپلی، چراغ های جلو تطبیقی و گارانتی طولانی روانه بازار می شود.

جیپ پاتریوت

61.4 درصد محبوبیت

جیپ پاتریوت یک اس یو وی کاربردی و مقرون به صرفه است که تمیز کردن کابین آن بسیار راحت بوده و از قابلیت اف رود نیز برخوردار است.

میتسوبیشی اوتلندر

60.9 درصد محبوبیت

 میتسوبیشی اتولندر تنها خودرو مجهز به پیشرانه وی 6 در این  لیست است. این کراس اوور سایز متوسط برای استفاده ی تمام خانواده مناسب بوده و به روزرسانی سیستم های ایمنی نیز از ویژگی های قابل توجه هنگام خرید است.

کیا ریو

60.8 درصد محبوبیت

کیا ریو از سال 2000 در 4 نسل روانه بازار شده که نسل جدید سدان و هاچ بک آن به روز رسانی شده و صندلی های عقب آن برای استفاده از کودکان بسیار مناسب است.

مصرف سوخت پایین، ایمنی بالا و گارانتی طولانی از دیگر مزیت های آن تلقی می شود.

کیا سول

60.6 درصد محبوبیت

کیا سول به سبب داشتن فضای بار کافی، صندلی های فوق العاده راحت و طراحی جمع وجور برای رانندگان زن ایده آل است. قیمت پایین در کنار ایمنی بالا آن را به خودرویی مناسب برای بانوان تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189725
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه