«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروهای پرنده زمینه ساز همکاری تنگاتنگ کیتی هاوک و بوئینگ

خودروهای پرنده زمینه ساز همکاری تنگاتنگ کیتی هاوک و بوئینگ شده و هردو شرکت سعی می کنند که امنیت خودروهای پرنده را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروهای پرنده زمینه ساز همکاری تنگاتنگ کیتی هاوک و بوئینگ شده و هردو شرکت سعی می کنند که امنیت خودروهای پرنده را افزایش دهند.

لری پیج برای اولین بار شرکت کیتی هاوک را تاسیس کرد که خودروهای پرنده را طراحی و تولید می کند و سباستسن ثران ، موسس یوداسیتی، مدیر شرکت است. بوئینگ که یک شرکت هوافضاست با این شرکت قراردادی را امضاء کرده است.

همکاری این دو شرکت در این زمینه اصلا واضح و مشخص نیست، ولی شاید حمل و نقل شهری زمینه ساز همکاری دو شرکت شده است. امنیت وسایل حمل و نقل شهری سرنشین دار و بدون سرنشین زمینه ساز همکاری دو شرکت شده است. تاکسی های هوایی دو سرنشین و فلایر، از جمله وسایلی است که شرکت کیتی هاوک برای مقاصد شخصی آن ها را طراحی و تولید می کند.

دو شرکت در زمینه تاکسی های پرنده تمام برقی و بی سرنشین کورا همکاری می کنند. شرکت بوئینگ نکست در زمینه طراحی و تولید نسل بعدی تاکسی های هوایی کار خواهد کرد. معاون مدیر عامل و مدیر کل بوئینگ نکست در این باره این چنین اظهار نظر کرد:

توسعه وسایل حمل و نقل آینده ، مهم ترین هدف همکاری ما با کیتی هاوک است. ما این دیدگاه را به سایرین نیز منتقل کرده ایم و دوست داریم که در آینده مردم و کالاها را جابجا کنیم. ایجاد محیط زیست سرسبز و عاری از آلودگی مهم ترین هدف ما است. ما دوست داریم که وسایل حمل و نقل پیشرفته ای را طراحی و تولید کنیم که افراد و کالاها را در سریع ترین زمان ممکن به مقصد جابجا کند.

شرکت بوئینگ به بیش از 150 کشور، محصولات خود را عرضه می کند و همکاری با کیتی هاوک موجب خواهد شد تا مسیرهای تجاری جدیدی برای این شرکت ایجاد شود.

موسس کیتی هاوک، همان کسی است که گوگل ایکس را هم تاسیس کرد. دفتر مرکزی شرکت در کالیفرنیاست ولی نیوزلند به عنوان محل آزمایشات پروازی مشخص شده است. هواپیمای عمود پرواز کورا جدیدترین محصول کیتی هاوک است که مانند هلی کوپتر تیک آف کرده و مانند هواپیما در آسمان پرواز  می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179278
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه