خودرویی ها در بازار سرمایه/۳ آبان ۹۵

خودرویی ها از روزهای خوش تا معاملات متعادل و منفی!

خودرویی ها امروز نیز در غیاب نماد خساپا به علت تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم؛ متعادل و منفی بودند، حجم و ارزش معاملات این گروه امروز هم فرسایشی بود و شاخص کل خودرو و ساخت قطعات با کاهش ۸۶ واحدی در کانال ۲۰ هزار و ۷۸۶ واحد قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودرویی ها  در روز جاری  120 میلیون سهم به ارزش 22 میلیارد تومان در  نزدیک 11 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند. از 16 نماد معاملاتی امروز، فقط 5 نماد افزایش قیمت داشتند.
به این ترتیب،بیشترین رشد قیمتی متعلق به خاهن و خنصیر با  4 درصد افزایش قیمت پایانی بودند، نمادهای خاهن  و خنصیر (با صف نزدیک 3 میلیونی) تنها نمادهای این گروه بودند که صف خرید تشکیل دادند ، در طرف مقابل خریخت صف فروش 1 میلونی در قیمت 2,298 ریال تشکیل داده بود، نماد خپارس نیز متعادل و مثبت به کار خود پایان داد.
در پایان گفتنی است، خلنت که به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات متوقف می باشد گزارش آمار تولید و فروش 7 ماهه را ارائه کرد که براساس آن تولید با 53 درصد و فروش 40 درصد بودجه، پوشش چندان قوی نداشت، همچنین ورنا با انتشار پرتفوی مهرماه خود از محل فروش سهم های خمحرکه و بکهنوج سود اندکی معادل 18 میلیون تومان عاید کرده بود./عصر خودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=92461
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه