«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودروی سخن گو تسلا هم رسید!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا طی توئیت خود در روز شنبه اعلام کرد که خودروهای این شرکت به زودی از توانایی صحبت کردن با عابرین پیاده برخوردار خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دنیا به سمت ماشینی شدن حرکت می کند و تکنولوژی های آینده قرار است که با کارایی و طراحی های عجیب خود زندگی بشر را راحت تر کنند.

چشم انداز حمل و نقل نیز این قاعده مستثنی بوده و حضور خودرو های الکتریکی و خود ران در بازار خودرو بیش از گذشته احساس می شود.  به نظر می رسد که شرکت تولید کننده ی خودروهای الکتریکی تسلا نقش به سزایی در آینده حمل و نقل داشته باشد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا طی توئیت خود در روز شنبه اعلام کرد که خودروهای این شرکت به زودی از توانایی صحبت کردن با عابرین پیاده برخوردار خواهند شد. مدیرعامل تسلا در توئیتر خود فیلمی از خودروی Model 3 منتشر کرده که با مردم سخن می گوید و عنوان کرده که این فیلم واقعی است.

ایلان ماسک اطلاعات بیشتری در خصوص صحبت کردن خودروهای تسلا منتشر نکرده  اما به نظر می رسد که با قوانین جدید خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی در ارتباط باشد که براساس آن، تسلا و تمام خودروهای الکتریکی و ساکت باید در زیر سرعت 18.6 مایل بر ساعت مجهز به یک هشدار باشند.

وجود هشدار در واقع یک خودروی سخنگو می تواند بسیار مفید باشد زیرا شنیدن صدای خودرو برای بسیاری از عابرین پیاده سخت است. هنوز اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد خودروهای تسلا با توانایی گفتگو با عابرین پیاده در دسترس نیست اما می توان انتظار داشت که مهندسان تسلا مجموعه ای از پیام ها را ارائه دهند. برای اطلاع از جزئیات این تکنولوژی تازه وارد باید منتظر ماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190231
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه