«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودرو سونی در نمایشگاه CES 2020

شرکت سونی به عنوان تولید کننده انواع تلویزیون، لپ تاپ، پلی استیشن و یا واکمن شناخته می شود اما این غول فناوری ژاپنی در اقدامی غیر منتظره از خودرو جدید خود با عنوان Vision-Sدر نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سونی به عنوان تولید کننده انواع تلویزیون، لپ تاپ، پلی استیشن و یا واکمن شناخته می شود اما این غول فناوری ژاپنی در اقدامی غیر منتظره از خودرو جدید خود با عنوان  ویژن S(Vision-S)  در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کرد.

خودرو الکتریکی ویژن S از سیستم های رانندگی خودران متعددی بهره برده که با ظاهری براق نمایان شد و طراحی آن مابین پورشه تاییکان و لوسید ایر قرار دارد.

برای ساخت این محصول تازه وارد سونی نام های بزرگی نظیر بوش، Nvidia، ZF، Continental  و کوالکام به چشم می خورد. این سدان بدون آلایندگی مجهز به 33 سنسور برای شناسایی انسان ها و اشیا در داخل کابین و خارج خودرو است.

علاوه براین، ویژن S از 4 صندلی مجزا مدرن و سقف شیشه ای بزرگ در کابین بهره برده است.

شرکت سونی جزئیاتی زیادی از این خودرو خودرا منتشر نکرده اما اعلام کرده که از یک جفت پیشرانه به همراه موتور الکتریکی با قدرت 268 اسب بخار استفاده کرده و شتاب صفر تا صد آن برابر با 4.8 ثانیه است.

کابین این خودرو الکتریکی میزبان امکانات پیشرفته زیادی بوده و صفحه نمایشگر بزرگ که از سرتاسر داشبورد کشیده شده شبیه به هوندا E است.

سونی مجهز به سیستم صوتی  360 Reality Audioبوده که اسپیکرهای آن از کیفیت صدایی بسیار بالا برخوردار هستند. شرکت سونی طی همکاری با Magna Steyr اقدام به ساخت این کانسپت کرده و هنوز در خصوص  تولید انبوه اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190059
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه