«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

خودرو مفهومی Futuron، بشقاب پرنده کیا رونمایی شد

خودروساز کره ای کیا کانسپت جدید خود را با عنوان Futuron به نمایش گذاشت. این کوپه-شاسی بلند جدید کیا مجهز به رینگ های غول آسا و دودرب بوده و در رده خودروهای تمام الکتریکی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز کره ای کیا کانسپت جدید خود با عنوان  Futuron را به نمایش گذاشت. این کوپه-شاسی بلند جدید کیا مجهز به رینگ های غول آسا و دودرب بوده و در رده خودروهای تمام الکتریکی قرار می گیرد.

 نام این خودرو از دو واژه "future" و "on" گرفته شده و در واقع این خودرو مفهومی پیش نمایشی از خودروهای الکتریکی آینده کیا و سطح بالایی از اتصال است.

کانسپت کیا Futuron براساس پلتفرم اس یو وی ساخته شده و مجهز به سیستم AWD است اگرچه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این محصول کیا منتشر نشده است. این خودرو نسبتا بزرگ از طول 191 اینچی (4850 میلی متر) و فاصله محوری 118.1 اینچی (3000 میلی متری) بهره برده و ارتفاع آن تنها برابر با 61 اینچ (1550 میلی متر) است.

نمای جلواین خودرو و جلو پنجره ای آن در نگاه نخست جلب توجه می کند و طبق اعلام شرکت کیا، جلوپنجره ای آن تداعی کننده ی " صورت ببر" است که به اندازه کافی بزرگ شده و تلاقی آن با چراغ های جلو ظاهری جذاب تر به ان بخشیده است.

ظاهر الماسی شکل و سقف پانورامای این خودرو آینده نگرانه با الهام از بشقاب پرنده طراحی شده و نظر خیلی ها رابه خود جلب کرده است.

شرکت کیا مدعی است که در سانروف این خودرو سنسورهای LiDAR قرار گرفته شده که در نتیجه این خودرو مجهز به سیستم خودران سطح 4 بوده و رانندگان می توانند دست خود را از روی فرمان بردارند.

کابین کانسپت Futuron به اندازه نمای خارجی آن متمایز بوده و صندلی و فرمان آن می تواند به صورت خودکار جمع و باز شوند. کیا ادعا می کند که از مواد انعطاف پذیر برای ساخت صندلی ها استفاده کرده و راحتی ان ها در حد و اندازه پروازهای فرست کلاس است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188215
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه