پیش بینی ها از وضعیت بورس در هفته آینده

خودرو و بانک همچنان کانون توجه سرمایه گذاران

میهن صنعت: در صورتی که سرعت عرضه های اولیه کند شود و سهامی عرضه اولیه شود که برای سرمایه گذاران جذاب باشد هفته آینده رشد معاملات شتاب بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به نقل از اعتبارنیوز،  هفته گذشته در حالی سپری شد که بورس تهران با ثبت رکورد های بی سابقه توانست عنوان پربازده ترین بازار مالی رو در این هفته از آن خود کند. رشد بی سابقه شاخص بورس در کنار رقم چشمگیر ارزش روزانه معاملات موجب شد تا بازار سرمایه بتواند به رکوردهای بی سابقه ای دست یابد.

عبداله عالی شوندی، مدیر سرمایه گذاری و کارشناس بازار سرمایه در این باره به اعتبار گفت: پیشنهادی که پس از تاثیر مثبت توافق بر سر پرونده هسته ای بر بورس شد این بود که عرضه های اولیه انجام شود تا نقدینگی به سمت بازار سرمایه هدایت شود اما این بدین معنا نبود که هر عرضه اولیه ای  و سهام هر شرکتی که به لحاظ بنیادی مشکل دارد. شرکت سیمانی با نسبت قیمت به درآمد 4 نمی تواند جذابیتی برای سرمایه گذاران داشته باشد. زیر مجموعه خلیج فارس و یا نیروگاهها گزینه های خوبی برای عرضه اولیه و جذب نقدینگی است.

این کارشناس بورس ادامه داد:برای هفته آینده نیز همچنان مانند هفته جاری سهام بانکی ها،خودرویی ها و لیزینگ با اقبال بیشتری رو برو خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=71360
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه