«میهن صنعت» گزارش می‌دهد:

پنجشنبه شلوغ نمایشگاه خودرو تهران + تصاویر

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار می شود که در روز سوم، میزان استقبال بازدید کنندگان از حد انتظار فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار می شود که در روز سوم، میزان استقبال بازدید کنندگان از حد انتظار فراتر رفته است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران که طی سه سال گذشته به دلیل اثرات تحریم و البته شیوع ویروس کرونا برگزار نشده بود، از روز سه شنبه هفته جاری آغاز به کار کرد و امروز (پنجشنبه) روز سوم خودرا با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان شروع کرده است.

طی دو روز گذشته نیز همانطور که پیش‌بینی می‌شد، استقبال از این نمایشگاه بسیار خوب بوده چرا که شرکت های خودروساز داخلی که به همراه شرکای خارجی خود در این نمایشگاه حضور یافته اند، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند و همین امر هم باعث حضور گسترده مردم در این نمایشگاه بوده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

اما در روز سوم نمایشگاه خودرو تهران، بازدیدکنندگان از ساعاتی قبل پشت درب های نمایشگاه تجمع کرده اند تا پس از بازگشایی نمایشگاه، برای بازدید از آن وارد نمایشگاه شوند.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران تا روز جمعه (فردا) ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند برای بازدید، از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۸ عصر به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب بیایند.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244925
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه