میهن صنعت :

خودرو یکی ازمهمترین موضوعات کمیسیون حمایت از تولید ملی

ایرج ندیمی : مجلس قصد دارد در این کمیسیون ویژه دستاورد های حمایت از تولید ملی را مورد بررسی قراردهد و روشهای حمایت از تولید ملی راشناسایی و تعهداتی که مجلس در قبال آن دارد را بررسی و همچنین آسیب هایی که از داخل و خارج تولید ملی را تهدید می کند مشخص کند.


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو ،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در هفته جاری خبر داد و گفت:در هفته گذشته تشکیل کارگروه حمایت از تولید ملی به رای گیری نرسید و مقرر شد این هفته کمیسیون ویژه تشکیل شود.
ایرج ندیمی درادامه گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت: مجلس قصد دارد در این کمیسیون ویژه دستاورد های حمایت از تولید ملی را مورد بررسی قراردهد و روشهای حمایت از تولید ملی راشناسایی و تعهداتی که مجلس در قبال آن دارد را بررسی و همچنین آسیب هایی که از داخل و خارج تولید ملی را تهدید می کند مشخص کند.
وی افزود: این کمیسیون سعی دارد در جهت تغییرات الگوی مصرف و جهت دهی به سرمایه های ملی که در دست اشخاص است برنامه ریزی کندودر ارتباط با موضوع تامین مالی و پولی و ارزی تولید کنندگان به خصوص شرکت های خودروسازی اقدامات اساسی انجام دهد.
وی تشکیل این کمیسیون را نیازمند پیگیری های مستمر نمایندگان دانست و گفت:برای تشکیل این کمیسیون لازم است نمایندگان پیگیری های مکرر داشته باشند زیرادر صورتیکه کمیسیون تشکیل شود و نمایندگان برای برگزاری جلسات بی تفاوت باشندحمایتی از تولید انجام نخواهد شد.
وی افزود: خودرو یکی از مهمترین موضوعاتی است که در این کمیسیون مطرح خواهد شد زیرا تولید این محصول علاوه براینکه در اقتصاد کشور تاثیر گذار است در زندگی و اشتغال مردم نیز موثرخواهدبود.
 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود:در هفته جاری انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی توسط کل نمایندگان مجلس که در راستای شعار امسال مقام عظمای ولایت است، در صحن علنی مجلس صورت می‌گیرد.
وی در پایان گفت: تمام موارد از جمله جلوگیری از تبلیغات کالاهای خارجی در سطح شهر و همچنین طرح و لوایحی که از دیگر کمیسیون ها به کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی ارجاع می شود در این کمیسیون پیگیری می شود.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2270
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه