خودرو 7 نفره خانواده M4 فردا موتورز رونمایی شد – مشخصات فنی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در روز اول نمایشگاه خودرو تهران، خودروسازی فردا از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. خودرو 7 نفره خانواده M4 فردا موتورز جدیدترین محصول این برند خودروسازی است که در کلاس MPV قرار می گیرد.

خودروسازی فردا موتورز در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران حضور قدرتمندی داشته و در روز اول این نمایشگاه با رونمایی از خودرو 7 نفره M4، سبد محصولات خودرا کامل تر کرده است.

این خودروساز بخش خصوصی در سال 1400 سه محصول جدید با نام های کراس اوور FMC SX5، سدان 511 و همچنین کراس اوور خوش نقش FMC T5 را رونمایی کرده بود که با رونمایی از خودرو 7 نفره M4 ، سال 1401 را با سبد کامل تری از محصولات آغاز کرد.

مشخصات فنی خودرو 7 نفره M4 فردا موتورز

در خصوص مشخصات فنی خودرو 7 نفره M4 باید گفت که این خودرو محصول شرکت دانگ فنگ بوده و با نام فورتینگ M4 شناخته می شود. این محصول که قرار است توسط شرکت فردا موتورز به تولید برسد از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده که به طور مشخص می توان به جلوپنجره بزرگ، طراحی خاص چراغ ها که بی شباهت به چراغ محصولات لکسوس نیست، رینگ های جذاب و قطعات کرومی روی بدنهاشاره کرد.

چیدمان صندلی های خودرو M4 به صورت 3-2-2 است و در ردیف دوم از 2 صندلی مجزا بهره می برد. از لحاظ متریال داخلی، این محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار است  FMC M4 از امکاناتی نظیر رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، اتو هلد، ترمز پارک برقی، رانندگی خودکار بین خطوط، سنسور نور و باران، رادار خطی، گرم‌کن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، ماساژور تطبیقی صندلی راننده، تنظیم برقی صندلی های ردیف اول و دوم (با قابلیت تنظیم عرضی صندلی های ردیف دوم)، کروز کنترل تطبیق پذیر، تهویه اتوماتیک (تهویه مستقل سرنشینان عقب)، سیستم پاک‌سازی هوا، ۸ کیسه هوای ۱۲ نقطه ای، هشدار برخورد از جلو، نوربالای خودکار و… بهره می برد و می توان آن را یکی از مجهزترین خودروهای بازار ایران برشمرد.

فردا موتورز M4 از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ که می تواند 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور تولید کند، بهره می برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244768
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه