میهن صنعت:

خودرو CTS-V قدرتمندترین کادیلاک

میهن صنعت: برند آمریکایی کادیلاک امروز از خودرو جدید CTS-V مدل ۲۰۱۶ رونمایی کرد که قدرتمندترین محصول این شرکت در تاریخ ۱۱۲ ساله خود بوده است که یک سدان قدرتمند و پرسرعتی است که دارای حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعت بوده و شتاب صفر تا صد آن نیز تنها در ۳٫


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور ۶٫۲ لیتری LT4 V8 سوپرشارژ هستیم که قدرت پیشرانه ۶۴۰ اسب بخاری و ۶۳۰ پوند بر فوت نیروی گشتاور را امکان پذیر کرده است که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه و گشتاور بیش تر از خودروهایی همچون مرسدس بنز ۵٫۵ لیتری بیت توربو V8 و بی.ام.دبلیو سری M توربودوگانه ۴٫۴ لیتری V8بوده و تنها ۱۰ اسب بخار کمتر از کوروت Z06 است.

1288378228414_WIDESCREEN
این خودرودر نمایشگاه دیترویت به صورت رسمی‌رونمایی خواهد شد که دارای ویژگی‌هایی دیگری همچون:
– هود فیبر کربنی به صورت استانداردو دریچه فیبر کربنی و اسپیولر عقب برای بهبود عملکرد آئرودینامیکی
-ترمزهای Brembo با کارایی بالا
-نسل سوم کنترل مغناطیسی راندن با ۴۰ درصد پاسخ گویی سریع تر به نوسانات
-۲۵ درصد افزایش کیفیت در ساختار در جهت بهبود سواری و هندلینگ
-حالت‌های مختلف رانندگی شامل ورزشی، مسابقه و تورینگ
-تایرهای سوپراسپرت میچلین با ترکیبی از ۳ فناوری مختلف با راندمان و عمر بسیار بالا
-عملکرد داخلی نشیمن گاهی منحصر به فرد با صندلی‌های Recaro
در ضمن این مدل دارای فناوری‌های پیشرفته ایمنی و دستیار پارکینگ است که از آن جملهمی‌توان به یک سیستم دوربین جلویی برای پیدا کردن و هدایت خودرو در پارکینگ‌های عمود بر و هشدار منطقه کور و دستیار ترافیک اشاره کرد.

1288378228453_WIDESCREEN
همچنین جنرال موتور ر با سیستم ضبط عملکرد با ضبط ویدیوهایی با کیفیت بالا امکان بازبینی عملکرد رانندگان را به راننده و سایر کارکردها را می‌دهد.
رئیس کادیلاک Johan de Nysschen در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که :” کادیلاک CTS-V یک سفر هیجان انگیز را با یک خودرو لوکس می‌دهد و بهترین کادیلاک ساخته شده تاریخ است”.

1288378228531_WIDESCREEN
به گزارش خودروسازی، این خودرو در کارخانه مونتاژ لانسینگ در شمال آمریکا ساخته خواهد شد و فروشئ بین المللی خواهد داشت که البته هنوز قیمت گذاری برای آن نیز اعلام نشده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65037
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه