میهن صنعت :

خود را ملزم به رعايت منشور حقوق مشتريان مي دانيم

میهن صنعت : مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: يكي از ويژگي‌هايي كه موجب برتري سايپا نسبت به ساير خودروسازان شده است، ارائه خدمات نوين در شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش است و با تكيه بر اين مزيت رقابتي خود را ملزم به رعايت منشور حقوق مشتريا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا گفت: يكي از ويژگي‌هايي كه موجب برتري سايپا نسبت به ساير خودروسازان شده است،  ارائه خدمات نوين در شبكه گسترده فروش و خدمات پس از فروش است و با تكيه بر اين مزيت رقابتي خود را ملزم به رعايت منشور حقوق مشتريان مي‌دانيم.

مهندس مصطفي وحيدزاده با بيان اين مطلب اظهار داشت: سايپايدك به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش به خودروهاي سواري گروه سايپا همواره بر رعايت اصل كيفيت در خدمات تاكيد داشته و تكريم مشتري را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده است.

وي افزود: به همين منظور تمام تلاش خود را به كار مي‌بريم تا با ارائه خدمات مورد انتظار و مطابق با خواسته مشتري ، به ارتقاء سطح خدمات پس از فروش كمك كنيم. علاوه بر اين با تحول در برنامه تامين و فروش قطعات يدكي، كمبود قطعات در نمايندگي‌ها را به حداقل رسانده‌ايم. به اين ترتيب شاهد كمبود قطعه در نمايندگي‌ها نخواهيم بود و مشتريان مطمئن باشند كه در كمترين زمان ممكن خودروي آنها از نمايندگي‌ها ترخيص خواهد شد.

مديرعامل سايپايدك ادامه داد: شبكه نمايندگي‌هاي سايپا بر اساس برنامه زمان بندي مشخص و استاندارد، خودروي مشتريان را پذيرش و تعمير مي‌كنند و از اين بابت اتلاف وقت در نمايندگي‌ها مشاهده نمي‌شود.

مهندس وحيدزاده افزود: خدمات با كيفيت در شبكه نمايندگي‌ها بهترين تبليغ براي گروه خودروسازي سايپا است و ما به عنوان متولي خدمات پس از فروش خود را ملزم به رعايت اصول كيفيت و مشتري‌مداري در شبكه نمايندگي‌ها مي‌دانيم. البته در اين زمينه همواره وضعيت خدمات پس از فروش در سطح جهاني را مورد پايش قرار مي‌دهيم و با بهره‌گيري از كارشناسان و مشاوران با تجربه موارد قابل اجرا در كشور را بومي‌سازي مي‌نماييم.

مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا همچنين توجه به كيفيت قطعات يدكي در شبكه نمايندگي‌ها را يادآور شد و گفت: يكي از وظايف اصلي ما آزمايش كيفيت قطعات يدكي قبل از تامين است به گونه‌اي كه قطعات يدكي مورد نياز از توليدكنندگان مختلف تهيه و جهت آزمايش كيفي در اختيار معاونت مهندسي و كيفيت قرار مي‌گيرد تا پس از طي كردن مراحل مختلف سنجش كيفيت،‌ در حجم بالا سفارش گذاري شوند و پس از تامين در اختيار شبكه نمايندگي‌ها و عوامل فروش قطعه قرار گيرند.

مهندس وحيدزاده با اشاره به موفقيت سايپايدك در كسب رتبه يك در ارائه خدمات پس از فروش و كسب تنديس‌هاي مختلف جايزه ملي بهره‌وري و تعالي سازماني، تاكيد كرد: حركت بر مبناي خواسته مشتري وظيفه ذاتي ماست و بدون شك انتقادها و پيشنهادهاي مشتريان زمينه‌ساز موفقيت سايپايدك و حركت رو به جلو خواهد بود.


جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=77179
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه