میهن صنعت :

خوشحالی رقیبان پراید در عراق از حرکت صرفا جهت اطلاع

میهن صنعت : بار اولی که خودرو پراید در اخبار ۳۰/۲۰ مورد هجوم قرار گرفت و نجف زاده جوکی را نقل کرد باعث شد که دشمنان ایران در عراق در کابینه قبلی به استناد همین گزارش و پخش آن در هیئت دولت عراق جلوی واردات خودرو ایرانی را برای شش ماه بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از افکارنیوز، بار اولی که خودرو پراید در اخبار ۳۰/۲۰ مورد هجوم قرار گرفت و نجف زاده جوکی را نقل کرد باعث شد که دشمنان ایران در عراق در کابینه قبلی به استناد همین گزارش و پخش آن در هیئت دولت عراق جلوی واردات خودرو ایرانی را برای شش ماه بگیرند واز این موضوع خودرو سازهای رقیب بین الملل خوشحال شوند و از بازار بدست آمده به نحو احسن استفاده کنند که حاصل آن ضرر شصت هزار خودرو صادراتی بود . این بار که مجدد سایپا با تلاش توانسته مجوز ورود خودروهای خود را بگیرد و ایمنی خودروهای مقاوم ساز شده را اثبات کند .

مجدد صدا وسیما در خبری این موضوع را به شدت مورد هجوم قرار داده وآن را با داعش که مورد نفرین عراقی ها می باشد مقایسه کرده است . اگر ضربه به سایپا هدف این گزارش است باید گفت گزارش موفقی بود و اگر هم کمک به فروش خودروهای چینی ملاک این گزارش بوده باز هم آفرین دارد .

صرفا جهت اطلاع که وقت ندارد دنبال سوژه های داخلی برود ویا برایش صرف ندارد که این کار را انجام دهد، امروزه هر کاری برای پر کردن برنامه خود دارد ودر این بین سوژه اصلی هم پراید است همانطور که خودرو با کارکرد ۳۷۰۰ کیلومتر را اعلام می کند دنده عقب ندارد و اجازه پاسخ به هیچ کس را نمی دهد امروز هم اینکار را با صادرات می کند واز این بین رقیبان خودروهای صادراتی خوشحال ومسرور هستند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=64908
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه