«میهن صنعت» گزارش می دهد:

خوش رقصی استون مارتین برای بازار خودرو چین

اهمیت بازار خودرو چین برای خودروسازهای جهان آشکار است و در واقع حضور خودروهایی مانند مرسدس کلاس A و ب ام و کامپتیشن M2 در نمایشگاه خودرو پکن حاکی از توجه خودروسازها به بازار چین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اهمیت بازار خودرو چین برای خودروسازهای جهان آشکار است و در واقع حضور خودروهایی مانند مرسدس کلاس A و ب ام و کامپتیشن M2 در نمایشگاه خودرو پکن حاکی از توجه خودروسازها به بازار چین است.

یکی از برندهای مطرح خودروسازی که به دنبال عرضه اندام در بازار چین است، شرکت بریتانیایی استون مارتین است.

اندی پالمر، مدیر عامل استون مارتین اخیرا از عرضه شاسی بلند استون مارتین DBX خبر داده و در واقع هدف اصلی تولید آن را تقاضای مشتریان چینی اعلام کرده است.

پالمر در کنفرانس خبری نمایشگاه پکن عنوان کرد: «بازار چین از اهمیت بسیاری برای ما برخوردار است و در همین راستا همکاری خودرا با دانشکده طراحی و نوآوری دانشگاه تانگجی شانگهای آغاز کرده ایم.»

این همکاری مشترک به منظور تحلیل رنگ های مورد علاقه خریداران چینی و موضوعات طراحی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود، در سال اخیر، «فروش محصولات آستون ‌مارتین نزدیک به 89  درصد افزایش داشته و فراری از رقیبان اصلی ما در این بازار است.»

خودرو استون مارتین DBX از اواخر سال 2019 به بازار چین عرضه خواهد شد و پیش بینی می شود که توجه طرفداران شرقی را به خود جلب کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=154340
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه