«میهن صنعت» گزارش می دهد:

خیز BYD برای حضور گسترده در بازارهای جهانی و ایران

خودروساز چینی BYDدر روز دوشنبه اعلام کرد که از این پس وظیفه تامین وسایل نقلیه الکتریکی ایالت جورجیا آمریکا را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خودروساز چینی  BYDدر روز دوشنبه اعلام کرد که از این پس وظیفه تامین وسایل نقلیه الکتریکی ایالت جورجیا آمریکا را برعهده دارد.

شرکت بی وای دی (BYD) طی یک بیانیه رسمی از تامین وسایل نقلیه الکتریکی به ویژه اتوبوس برای  استفاده در حمل و نقل عمومی ایالت جورجیا امریکا خبر داد.

بابی هیل، مدیر فروش نمایندگی BYD در آمریکا عنوان کرد: «ما از تعامل با مشتریان این ایالت احساس خرسندی می کنیم و به دنبال حضور گسترده تر و هوای پاک در ایالت جورجیا هستیم.»

علاوه بر آن، این شرکت پیشگام در بازارخودروهای الکتریکی مجوز تامین تاکسی و اتوبوس های الکتریکی را در شهر آتالانتا به دست آورده است.

شرکت BYD بزرگترین تولید کننده خودروهای الکتریکی در جهان است که به عنوان بزرگترین سازنده اتوبوس های الکتریکی در آمریکا شناخته می شود.

نکته قابل توجه برای علاقه مندان به هالیوود این است که لئوناردو دی کاپریو سفیر تجاری این شرکت چینی است.

تصور حضور گسترده خودروسازهای چینی در بازارهای جهانی و امریکا تا چند سال اخیر کمی عجیب به نظر می رسید اما امروز سهم عمده ای از بازار جهانی را به خود اختصاص داده اند.

بازار ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و در واقع بازار کشورمان میزبان اصلی خودروهای چینی والبته شرکت BYD است.

در پایان باید گفت که کارمانیا تنها نماینده رسمی بی وای دی در ایران بوده و قرار است مدل S7 را روانه بازار کند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی شرکت کارمانیا به آدرس www.karmania-auto.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=158948
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه