مهندس آرمان موسوی:

داخلی سازی سیستم سوخت رسانی پژو 2008و 301

مهندس آرمان موسوی، مدیرعامل شرکت اورند پیشرو با اشاره در خصوص تولید خودروهای جدید خودروسازان و قراردادهای آن پیش از توافق برجام عنوان کرد: پلتفرم سیستم سوخت رسانی خودروهای پژو 301، 2008 و سیتروئن C3 تقریبا از تشابه 90 درصدی برخوردار بوده و تفاوت آن ها تنها به پمپ سوخت محدود می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهندس آرمان موسوی، مدیرعامل شرکت اورند پیشرو با اشاره در خصوص تولید خودروهای جدید خودروسازان و قراردادهای آن پیش از توافق برجام عنوان کرد: پلتفرم سیستم سوخت رسانی خودروهای پژو 301، 2008 و سیتروئن C3 تقریبا از تشابه 90 درصدی برخوردار بوده و تفاوت آن ها تنها به پمپ سوخت محدود می شود.

وی افزود: خوشبختانه تمامی سیستم سوخت رسانی خودروهای ذکر شده در گروه رایزکو و شرکت اروند پیشرو داخلی سازی شده وسیستم سوخت رسانی خودرو پژو2008 ازهفت هزار امین دستگاه به بعد کاملا داخلی سازی شده است که پیش از این به صورت CKT وارد شده و مونتاژ می شد.

مهندس آرمان موسوی با اشاره به این که این رویدادها با تحریم های آمریکا و خروج از برجام متقارن شد، عنوان کرد: خوشبختانه پیش بینی های لازم انجام شده بود و درصورتی که تمام تجهیزات و قالب های تهیه نشده بود، مطمئنا تعهد ایران خودرو برای 10 هزار خودروی 2008 باقی مانده، عملی نمی شد و اتفاقات گروه سایپا رقم می خورد و در نتیجه مجبور بودیم به جای تحویل یک دستگاه 2008، دو خودرو 405 به مشتریان ارائه کنیم.

مدیرعامل شرکت اورند پیشرو در ارتباط با داخلی سازی پژو 301 نیز اعلام کرد که خوشبختانه پروژه داخلی سازی 301 در گروه ایران خودرو به صورت جدی تعریف شده و براساس اظهارات آقای دکتر مقیمی، انتظار می رود که تا پایان سال جاری، پروژه نمونه سازی این خودرو تکمیل شود و در اوایل سال آینده به مرحله تولید برسد.

وی در ادامه افزود، سرمایه گذاری های لازم انجام شده و برای تامین قطعات پژو 301 نیز قرارداد فعال وجود دارد که در واقع سطح داخلی سازی سیستم سوخت رسانی پژو 301 بسیار فراتر از مدل 2008 است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188353
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه