میهن صنعت:

دادستان کل کشور: کسانی که درباره پرونده بابک زنجانی اطلاع کافی ندارند اظهارنظر نکنند

میهن صنعت: دادستان کل کشور ضمن اشاره به اینکه پرونده بابک زنجانی در حال طی کردن مراحل مقدماتی است، از کسانی که به گفته وی اطلاع کافی درباره این پرونده ندارند خواست تا در این رابطه اظهار نظر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با حضور در برنامه تلویزیونی نگاه یک، با بیان اینکه "ممکن است یک فرد چندین تخلف داشته باشد"، گفت: این پرونده (پرونده بابک زنجانی) در زمان رسیدگی مقدماتی است و منجر به کیفرخواست نشده است و در نتیجه از ذکر جزئیات آن معذور هستم.

 

وی اضافه کرد: دستگاه قضا به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده وارد شد و این فرد را پیش از اینکه از کشور خارج شود، دستگیر کرد؛ چراکه اگر از کشور خارج می‌شد مشکلات مربوط به او چند برابر می‌شد.

 

سخنگوی قوه قضائیه افزود: کار بابک زنجانی کلاهبرداری است و اتهامی که در حال حاضر به وی وارد می‌شود یک نوع اخلال در نظام پولی کشور است که البته ممکن است عناوین دیگری باشد ولی باید صبر کرد و دید قاضی در نهایت به چه عناوینی از اتهام می‌رسد.

 

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه "پرونده این فرد در مرحله مقدماتی قرار دارد"، تصریح کرد: از آقایانی که در این راستا اظهار نظر می‌کنند، تقاضا دارم که اگر اطلاعات کافی ندارند، اظهارنظر نکنند.

 

به گزارش ایسنا، دادستان کل کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود، با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی در تمام شرایط به خود متکی باشیم و بتوانیم وابستگی‌هایمان را کم کنیم. همه مردم و مسئولان باید بر اساس اقتصادی که متکی به کشور است تلاش کنند تا بتوانیم اقتصادی را در کشور بوجود بیاوریم که ما را در همه شرایط در برابر دشمن حفظ می‌کند.

 

سخنگوی قوه قضائیه همچنین خاطرنشان کرد: ما باید به تولیدات داخلی و استفاده بهینه از خاک، آب و … توجه کنیم و با یک اقدام بسیجی بتوانیم این اقتصاد مقاومتی را در کمترین زمان ممکن محقق سازیم.

 

به گزارش (ایسنا)، وی در ادامه با اشاره به نقش قوه قضائیه در راستای تحقق اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی همه بخش‌های نظام باید وارد شوند و بدیهی است که قوه قضائیه در این مسأله باید به مجلس و دولت برای رفع بسترهای فساد کمک کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44133
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه