میهن صنعت :

داچیا موفق تراز همیشه

درسال 2004 که داچیا لوگان معرفی شد ازسوی مدیر رنو، مالک این شرکت، به خودروی 5 هزار یورویی اروپا معروف گردید اما در عمل می بینیم که بعد از گذشت یک دهه وعده های آن به واقعیت تبدیل نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،آن موقع فکر می کردیم که داچیا لوگان که بعدها به ساندرو معروف گردید به موفقیتی عظیم برای برند رومانیایی سازنده اش تبدیل خواهد شد و رنو به عنوان پشتیبان تولید نقشی بسزا را در معرفیش ایفا خواهد کرد.

حالا در نیمه عمر نسل دوم این خودرو می بینیم که ساندرو فرای یک خودروی صرف عمل کرده و با پیشروی در بازار خودرهای ارزان قیمت به انتخاب هوشمندانه بخش مهمی از بازار تبدیل گشته است. البته اگر چه این برند ارزان رقیب جدی در بازار ندارد ولی به هر حال موفق به کنار زدن اشکودا و سئات شده و جالب اینجاست که حتی نمونه فیس لیفت لوگان آن جای هیوندای اکسنت، کیا ریو و پولو را در اروپا گرفته است.

از سویی  داچیا یک تنه در هیاهوی بازار شاسی بلندها دوام آورده و می بینیم که در رشد فزاینده این بازار عقب نمانده است. در واقع اگر چه اروپا از بحران اقتصادیش رهایی پیدا کرده ولی داچیا مشتریان خودش را نگه داشته و می بینیم که خودروهای آن همچنان در بازار اروپا پر طرفدارند.

منبع:خبرخودرو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=116268
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه