میهن صنعت:

درعرصه پیشبرد انقلاب اسلامی کارگران صنعت خط شکن هستند

میهن صنعت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با تقدیر از عملکرد مدیرعامل، کارکنان و کارگران گروه خودروسازی سایپا گفت: مشکلات معیشتی کارگران از نظر دولت دور نمانده و همه مسئولین در تلاش برای رفع مشکلات موجود و خارج کردن کشور از رکود و رونق بخشیدن به تولید هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، به نقل از سایپا نیوز حجت السلام والمسلمین مجید انصاری- معاون پارلمانی رئیس جمهور در بازدید از شرکت سایپا و در جمع کارکنان این شرکت، دستاوردهای بدست آمده در صنعت خودروی کشور را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: حمایت از تولید و صنعتگران در اولویت اصلی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

وی افزود: با الگو گیری از اقتصاد مقاومتی در دوران دفاع مقدس سربازان و سرداران کشور در خط مقدم خط شکن بودند و امروز در عرصه پیشبرد انقلاب اسلامی شما کارگران خط تولید، خط شکن هستید و چشم امید رهبر و مردم به اندیشه ها و دست های توانمند شماست.

حجت الاسلام انصاری خاطرنشان کرد: ما راهی جز افزایش تولید، سرمایه گذاری، بهبود کیفیت و فتح بازارهای منطقه جهت افزایش درآمد و تولید ملی نداریم و در این حوزه سرمایه گذاری هایی انجام شده است، علاوه بر این نیروی متخصص داخلی که ثروتی عظیم برای کشور است را دارا هستیم و باید از این سرمایه به نحو مطلوب بهره ببریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با تقدیر از عملکرد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: مشکلات معیشتی کارگران از نظر دولت دور نمانده و همه مسئولین در تلاش برای رفع مشکلات موجود و خارج کردن کشور از رکود و رونق بخشیدن به تولید هستند.

وی گفت: بر اساس چشم انداز 20 ساله و تا افق  1404، ایران باید قدرت اول منطقه در زمینه  های اقتصادی، علمی و فناوری باشد و برای رسیدن به این امر مهم باید با شناخت نقاط قوت و ضعف خود و همچنین شناسایی رقبای منطقه ای، تمام پتانسل خود را به کار گرفته و با تلاش و کوشش در عرصه علم و فناوری گام های سریع و محکمی را در جهت این هدف بزرگ برداریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور مسئله ساماندهی اقتصاد را یکی از اهداف اصلی دولت دانست و گفت: دو نکته محوری و کلیدی عرصه اقتصادی یعنی تورم و رکود، مشکلات بسیار فرساینده و سخت کشور محسوب می شوند که با همت دولت تورم مهار شده است و رشد نرخ تورم 44 درصدی به 17 درصد رسیده است.

وی افزود: مسئله مهم رکود که معنا و آثار آن را می دانیم اگر با تورم هماهنگ شود برای مردم آزار دهنده خواهد بود. در همین راستا بحث سرمایه گذاری های جدید و تامین نقدینگی برای واحدهای تولیدی مد نظر قرار گرفته و حل مشکل بازارهای داخلی و بین المللی می تواند موثر واقع شود.

حجت الاسلام انصاری کاهش قیمت نفت را توطئه پیچیده و مشترک صهیونیست و ارتجاع منطقه به پیشتازی عربستان دانست و گفت: در آمد دولت از آغاز تا امروز به نصف کاهش پیدا کرده است و برای عبور از این مشکلات و رسیدن به اهداف سند چشم انداز 20 ساله، دولت در عرصه اقتصاد تکیه خود را بر همت کارآفرینان و کارگران و متخصصان داخلی گذاشته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در رابطه با حمایت دولت از صنعتگران گفت: بسته پیشنهادی دولت با دو لایحه به مجلس داده شده است که به افزایش توانایی بانکها در ارائه تسهیلات بیشتر در دستور کار قرار گرفته و منتظر تایید شورای نگهبان هستیم. همچنین برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی اقدامات مختلفی را دولت انجام داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در رابطه با مسئله هسته ای هم دشمنان به این سادگی تسلیم نمی شوند و تیم هسته ای کشور هم با قدرت و با حفظ خطوط قرمز نظام در راستای احقاق حقوق مسلم ملت گام بر می دارند و با توجه به وعده رئیس جمهور تا برداشته شدن کامل تحریم ها از دوش مردم پا فشاری خواهیم کرد و در عین حال الگوی اقتصاد مقاومتی را برای تسلیم نشدن مردم دنبال خواهیم کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=67948
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه