مدیرعامل بهمن دیزل خبر داد:

در سال آینده دو محصول جدید به سبد محصولات بهمن دیزل اضافه خواهد شد

مدیرعامل بهمن دیزل در مراسم جشن ۶۷ سالگی گروه بهمن گفت: ما در سال آینده دو محصول جدید با نام MB3 و TB8 را رونمایی خواهیم کرد. در سال ۱۴۰۰ نیز برنامه ای برای رونمایی دو محصول جدید خواهیم داشت که شامل نسل جدید شیلر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل بهمن دیزل در مراسم جشن ۶۷ سالگی گروه بهمن گفت: خودرو شیلر نتیجه استقامت در مقابل تحریم های خصمانه علیه صنعت خودرو ایران بود.

 
محمد محمدی ادامه داد: تولید ما در سال ۹۹ به بیش از ۲۰۰ درصد خواهد رسید. ۸۰ درصد به شیلر تعلق خواهد گرفت و ۲۰ درصد تولید سهم ایسوزو خواهد بود.
 
وی گفت: ما در سال آینده دو محصول جدید با نام MB3 و TB8 را رونمایی خواهیم کرد. در سال ۱۴۰۰ نیز برنامه ای برای رونمایی دو محصول جدید خواهیم داشت که شامل نسل جدید شیلر خواهد بود.
 
 
 
مدیرعامل بهمن دیزل افزود: برنامه بعدی ما در سال جدید کاربری سازی است.رونمایی امروز نیز آخرین تکنولوژی در بحث کاربری سازی خودرو شیلر است. این خودرو که یک خودرو آتشنشانی است را می توان از اخرین دست آوردهای گروه بهمن دیزل نامید.
 
وی ادامه داد: در بحث صادرات محصول خودرا صادر خواهیم کرد.مذاکراتی با کشورهای عراق و سوریه صورت گرفته که در سال آینده به مرحله اجرا خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190831
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه