ايران خودرويي ها در تجديد ميثاق با آرمان هاي امام راحل:

در مسير توسعه صنعتي كشور گام بر مي داريم

میهن صنعت: در سومين روز از ايام مبارك دهه فجر، مديران ارشد و جمعي از كاركنان گروه صنعتي ايران خودرو با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ضمن خواندن فاتحه، با آرمان هاي امام راحل تجديد ميثاق كردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از ايكوپرس، مهندس هاشم يكه زارع، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو، تعدادي از مديران و جمعي از كاركنان اين گروه صنعتي با اهدای تاج گل و خواندن فاتحه، بار دیگر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران با امام راحل تجدید پیمان و بر ادامه راه ایشان و پیروی از ولایت فقیه تا دستیابی به اهداف والای انقلاب تاکید کردند.

 

در اين مراسم، پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاكيد بر تلاش و مجاهدت شبانه روزي براي تحقق آرمان هاي بلند امام و انقلاب، آمادگي بيش از پيش خود را براي حماسه آفريني در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي اعلام كردند.


 

دستاوردهاي بزرگ توسعه صنعتي كشور در شرايط محدوديت هاي بين المللي بخصوص در صنعت خودرو سازي با الهام از آرمان هاي امام راحل و بهره گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تحقق یافته است.


 

مديران و كاركنان ايران خودرو به آرمان هاي امام راحل متعهد هستند و تمام توان خود را در راستاي تحقق انقلاب اسلامي به كار مي گيرند.


 

گروه صنعتي ايران خودرو، تبعيت از مقام معظم رهبري را وظيفه خود مي داند و با كوشش و تلاش سعي مي كند صنعت و اقتصاد كشور را به نقطه مطلوب و مورد نظر معظم له برساند.


گفتني است پرسنل گروه صنعتي ايران خودرو در مراسم تجديد ميثاق با امام راحل با سربندهاي مزين به نام محمدرسول الله(ص) اهانت به ساحت مقدس پيامبر بزرگ اسلام را محكوم كردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=68874
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه