میهن صنعت :

دستگیری آدمخوار و گوریل در کرج!

میهن صنعت : فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه آدمخوار و گوریل در کرج دستگیر شدند، گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش 21 نفر دستگیر شدند.

به گزارش میهن صنعت فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه آدمخوار و گوریل در کرج دستگیر شدند، گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش 21 نفر دستگیر شدند.
 
احمد علی گودرزی ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش کرج، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح 21 نفر از اعضای دو باند اراذل و اوباش در کرج دستگیر شدند.
 
وی ادامه داد: در پی گزارش های متعدد مردمی در منطقه مشکین دشت کرج افراد شرور تحت کنترل و ردیابی ماموران قرار گرفتند و بعد از شناسایی پاتوق این متهمان دستگیر شدند.مهر در ادمه گزارش خود نوشت: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز افزود: مشروبات الکلی، دوقبضه سلاح شکاری، مواد مخدر، 6 قبضه سلاح سرد قمه و چاقو و هفت فقره چک پول در محل سکونت این افراد کشف و ضبط شد.
 
گودرزی گفت: سرکرده این باندها به همراه نوچه هایشان دستگیر شدند که این افراد در مناطق مختلف کرج اقدام به زورگیری می کردند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8535
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه