میهن صنعت :

دستگیری سارق خودرو در حین سرقت

میهن صنعت: فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری 13 همدان یک سارق داخل خودرو را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش میهن صنعت به نقل از فارس فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری 13 همدان یک سارق داخل خودرو را در حین سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

رسول مرادی اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 13 همدان روز گذشته در حین گشت‌زنی در یکی از پارکینگ‌های نزدیک مراکز خرید به یک دستگاه خودرو بدون سرنشین روشن و فردی که در فاصله چند قدمی از خودرو در حال پرسه زدن بین خودروهای دیگر بود مشکوک و برای پیگیری موضوع به وی نزدیک شدند.

وی افزود: مأموران در بررسی‌های بیشتر دریافتند که نامبرده سارق بوده و قصد سرقت از وسایل داخل خودرو را دارد که طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: در بازجویی از وی و تفتیش خودروی مذکور انواع آلات سرقت برای باز کردن درب خودرو به همراه چند حلقه لاستیک و یک عدد کیف زنانه سرقت شده کشف شد.

وی بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم ارتکابی اعتراف و پرونده تحت بررسی پلیس قرار گرفت.

مرادی در پایان سخنانش از دستگیری دو نفر سارق سیم برق خبر داد و اظهار داشت: هر دو سارق پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر در خصوص سرقت‌های صورت گرفته به اداره آگاهی استان منتقل شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8762
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه