معاون وزیر صمت:

دغدغه رهبری و مردم در کیفیت خودرو با جدیت بیشتری پیگیری شود/ وزارت صمت حامی خودروسازان خواهد بود

معاون وزیر صمت در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : موضوعات خودرویی طی مدت گذشته در کشور بسیار داغ بوده و نمایشگاه خودرو تهران نیز مصادف شده است با این موضوعات که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  معاون وزیر صمت در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه خودرو تهران گفت : موضوعات خودرویی طی مدت گذشته در کشور بسیار داغ بوده و نمایشگاه خودرو تهران نیز مصادف شده است با این موضوعات که باید به آن توجه شود.

دکتر نبوی ادامه داد: بحث کیفیت خودرو در همه محافل بوده تا جایی که دغدغه رهبری بوده و ایشان نیز فرموده اند که باید موضوع کیفیت خودروها بررسی شود. آقای رئیس جمهور نیز به واسطه فرمان ۸ ماده ای و البته خود وزیر صمت نیز پیگر منویات رهبری در حوزه کیفیت بوده است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی ایران گفت : باید در بحث کیفیت اقدام شود و قطعا خودروسازان نیز برنامه های کیفی در بحث تجارت خود داشته اند اما حال که یک مطالبه عمومی شکل گرفته، به کمک شرکت های دانش بنیان می توانیم این دغدغه را برطرف کنیم.

معاون وزیر صمت ادامه داد : انتظار داریم این دغدغه با جدیت بیشتری پیگیری شود و ما نیز به عنوان وزارت صمت حمایت های لازم را خواهیم کرد.

وی در پایان افزود : انشاالله برگزاری این نمایشگاه شروع دوباره ای برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی خواهد بود و با برنامه ریزی دقیق به سمت افزایش کیفیت در تمامی بخش ها برویم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه