«میهن صنعت» گزارش می دهد:

دلایل جایگزینی پراید به جای ساندرو از زبان مدیر عامل سایپا

محمد رضا سروش امروز در بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو خاورمیانه در تهران دلایل جایگزینی خودروهای پراید و تیبا به جای ساندرو و پارس تندر در جمعی از خبرنگاران بیان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،مدیرعامل سایپا در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در جمع خبرنگاران گفت : عرضه محصولات این شرکت با قیمتی کمتر از قیمت تمام شده در کنار افزایش 2 تا 3 برابری نرخ ارز موجب به وجود آمدن چالشی جدی برای سرمایه در گردش این خودروسازی شده است.

محمد رضا سروش امروز در بزرگترین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو خاورمیانه در تهران در مورد خبر جایگزینی خودروهای پراید و تیبا به جای ساندرو و پارس تندر گفت: تعهدات مازاد مانده به دلیل خروج رنو از کشور است که این تعهدات باید پاسخ داده شود.

وی افزود: گزینه های مختلفی برای پاسخ به این تعهدات پیش بینی شده و با توجه به محدودیت های ایجاد شده باید به نحوی به تعهدات مازاد بر موجودی CKD پاسخ داده شود تا این ماجرا خاتمه یابد.

وی اظهار کرد: پیشنهادات متعددی به مشتریان ارائه خواهیم کرد تا بر اساس شرایط و علاقه مندی مشتریان این قضیه به نتیجه برسد.

مدیر عامل سایپا ضمن عذر خواهی از مردم بیان کرد: در تلاش برای پاسخگویی به درخواست مشتریان هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=166289
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه