میهن صنعت :

دهنوي: وضعيت مالي تراکتور افتضاح است

میهن صنعت: بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: براي تيمي مثل تراکتور که براي قهرماني مي جنگد، نبود يک يا دو بازيکن نبايد در آن تأثير بگذارد.

به گزارش میهن صنعت، قاسم دهنوي درباره ي باخت تيم تراکتورسازي مقابل سپاهان در هفته ي سي ام رقابت هاي ليگ برتر اظهار کرد: من در پرواز بودم و به همين دليل نتوانستم بازي را ببينم؛ اما وقتي خبر باخت تراکتور را شنيدم بسيار ناراحت شدم و از هواداران عذرخواهي مي کنيم. با اين باخت، شرايط تيم براي قهرماني سخت شد و اميدوارم در پايان شرمنده ي هوادارانمان نشويم.

به گزارش ايسنا ، وي درباره ي غيبت خود در اين مسابقه گفت: من نمي توانم بگويم که غيبت من باعث باخت در اين مسابقه شد. وقتي يک تيم مي بازد، همه در آن باخت تأثير دارند و براي تيمي مثل تراکتور که براي قهرماني مي جنگد، نبود يک يا دو بازيکن نبايد در آن تيم تأثير بگذارد.

دهنوي در رابطه با ناراحتي روزهاي اخير خود به دليل تعويض در بازي ها چنين گفت: من در بازي با الجيش به گفته ي خود قطري ها بهترين بازيکن زمين بودم؛ ولي دقيقه ي 70 تعويض شدم. من قبل از بازي با الجزيره تعويض نمي شدم، ولي پس از آن بازي چون تيم برد و شرايط خوبي داشت، آقاي توني اوليويرا مي خواست که 11 نفر را در بازي بعدي نيز استفاده کند و نبايد اين کار را مي کرد. از قول من بعد از بازي با استقلال مصاحبه هايي زدند که باعث شد من به حاشيه کشيده شوم. ولي پس از تعويضم در بازي با الجيش بسيار ناراحت شدم و به خود توني نيز اين موضوع را گفتم. وقتي که جناح راست تراکتور در آن بازي خوب کار مي کرد، چه دليلي داشت که من تعويض شوم؟! اگر در بازي با الجيش با آن تعويض مي باختيم، چه اتفاقاتي مي افتاد؟! من ناراحتي ام از اين است که چرا هميشه سمت راست که نقطه ي قوت تيم است، تعويض مي شود؟!

وي درباره ي وضعيت مالي باشگاه خاطرنشان کرد: وضعيت مالي تيم افتضاح است و مسئولان نيز فقط قول مي دهند. دست همه ي بازيکنان خالي است و اين موضوع، روي روحيه ي بازيکنان تأثير مي گذارد. اگر قبل از بازي با سپاهان به حساب بازيکنان پول مي ريختند، شايد روند بازي نيز تغيير مي کرد و برنده مي شديم.

وي درباره ي سالي که گذشت، خاطرنشان کرد: سال 91 هم خوبي هاي زيادي براي من داشت و هم بدي هاي زيادي. خوبي اين سال آمدنم به تراکتور بود و اين که توانستم خودم را به فوتبال ايران بشناسانم و در اين سال از لحاظ فوتبالي پيشرفت خوبي داشتم. ناراحتي ام در اين سال نيز به باخت هاي اخير تراکتور در ليگ برتر و مساوي برابر الجيش در ليگ قهرمانان آسيا مربوط مي شود و همين باخت به سپاهان در زمين خودمان خيلي برايم سخت و ناراحت کننده بود.

دهنوي در خصوص هدف خود براي سال 92 عنوان کرد: من تمام تلاش خودم را مي کنم تا در سال جديد کمبودهايي را که از لحاظ فوتبالي و شخصي دارم جبران کنم. همچنين دوست دارم در اين سال تراکتور مقامي کسب کند و من هم با اين تيم باشم. اميدوارم تراکتور در آسيا خوب کار کند و به مقام قهرماني در اين رقابت ها برسيم. از طرفي، اميدوارم تيم ملي نيز به جام جهاني صعود کند.

وي در پايان در رابطه با اين که به بازي در جام جهاني 2014 برزيل اميدوار است يا نه، گفت: نه تنها من، بلکه بايد همه ي فوتباليست ها به بازي در تيم ملي اميدوار باشند. اميدوارم آن کسي که شايسته است و در تيم باشگاهي خودش خوب کار مي کند در تيم ملي حضور داشته باشد و من نيز به حضور در تيم ملي اميدوارم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14842
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه