میهن صنعت :

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز با حضور گروه خودروسازی سایپا آغاز به کار کرد

میهن صنعت : گروه خودروسازی سایپا در قالب شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد، مگاموتور، سایپایدک، رایان سایپا، شرکت مهندسی بازرگانی سایپا (ستکو)، ایدکوپرس و انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایش خودروهای تیبا، سایپا ایکس 100 مدل AMT، سایپا151، پارس تندر، نیسان تیانا، وانت دوکابینه ریچ و نیسان پیکاپ از جمله فعالیت های سایپا در این نمایشگاه است.

همچنین کامیون یوروکارگو، کامیون شاسی میکسر، کشنده استرالیس AT440 و استرالیس AS440 به همراه ون مسافری یازده نفره A36.13 توسط شرکت زامیاد به نمایش درآمده است.

بر اساس این گزارش، خودروی تیبای هاچ بک در این نمایشگاه با حضور مدیر عامل شرکت زامیاد و جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا و همچنین مسؤولان استانی و محلی در میان علاقه مندان و بازدیدکنندگان رونمایی شد.

برگزاری کلاس آموزشی، فنی و ایمنی خودروهای سایپا توسط کارشناسان گروه، انجام نظرسنجی میدانی از بازدیدکنندگان، برگزاری کلینیک عکس خودرو نیز در این نمایشگاه اجرا می شود.

همچنین تست جاده ای خودروی تیبا از دیگر فعالیت های سایپا بوده که با استقبال گسترده ی علاقه مندان مواجه شد.

بر اساس این گزارش انجمن صنفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش استان فارس نیز با حضور خود خدمات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار می دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=20472
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه