رئیس انجمن صنفی جایگاهداران بنزین:

دولت سوخت را تك نرخی كند

میهن صنعت : رئیس انجمن صنفی جایگاهداران بنزین خواستار عرضه سوخت تك نرخی در جایگاه ها شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ناصر رئیسی فر در گفت و گو با دنیای صنعت اظهار كرد: اولین و مهمترین خواسته جایگاهداران از دولت این است كه در مبحث افزایش قیمت سوخت، قیمت عرضه این محصولات را به صورت تك نرخی در نظر بگیرد.

وی افزود: چند نرخی بودن بنزین در جایگاه موجب آلوده شدن فضای عرضه و ایجاد سوء استفاده های متعدد در امر عرضه شده است.

رئیسی فر در ادامه با اشاره به توزیع سوخت یورو ۴ در جایگاه های عرضه سوخت از سركشی منظم شركت نفت بر این جایگاه ها خبر داد و افزود: این سركشی های منظم به این دلیل صورت می گیرد كه شركت ملی از عدم تمایز در سوخت تحویلی و مخازن بنزین اطمینان حاصل كند.

وی در پاسخ به این سوال كه «برخی شایعات در خصوص عدم عرضه بنزین یورو۴ واقعی در جایگاه ها مطرح شده است و آیا این موضوع را تائید می كنید» پاسخ داد: نه بنده و نه هیچ یك از فعالان این حوزه بدلیل عدم وجود آزمایشگاه های تخصصی نمی توانیم هیچگونه اظهارنظری در این خصوص داشته باشیم.

رئیسی فر با بیان اینكه جایگاهداران تنها مجری عرضه هستند خاطرنشان كرد: بارنامه های تحویلی به جایگاه ها با عنوان سوخت یورو ۴ تحویل داده می شود و در این مورد امكان تائید و تكذیب از سوی جایگاه داران وجود ندارد چرا كه ما نه تخصص این كار را داریم و نه تجهیزات لازم برای این امر را در دست داریم.

وی در پایان خواستار توجه ویژه به مقوله تك نرخی شدن نرخ سوخت شد و گفت: دولت باید در این زمینه تمام تلاش خود را بكار گیرد و با این نگرش كه تك نرخی شدن باعث بهبود وضعیت اقتصادی در حوزه های مختلف خواهد شد تصمیمات كارشناسانه و سود بخش را مورد نظر قرار دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43904
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه