از 4 تا 8 آذرماه سالجاری برگزار می شود

دومین نمایشگاه خودرو در البرز

میهن صنعت : آذرماه امسال بزرگترین رویداد نمایشگاهی البرز در زمینه خودرو و حمل و نقل در محل موقت نمایشگاه های بین المللی البرز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، سعید محمودی، مدیر عامل شركت مجری نمایشگاه اعلام كرد: این نمایشگاه 5 روزه با محوریت خودروهای سواری، تجاری، سفارشی و قطعات، تجهیزات و لوازم مرتبط و حمل و نقل برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه انواع خودروهای سواری، اتوبوس، مینی بوس، کامیون، کامیونت و ون، انواع موتورسیکلت و دوچرخه، آپشن، تیونینگ و کارتینگ، انواع لوکوموتیو، واگن، ریل باس و مونوریل، قطعات و مجموعه های وابسته آنها را میزبانی می-کند ضمن آنکه قسمتی از نمایشگاه به بخشی از محصولات هوائی و دریائی با کاربری های عمومی و شخصی اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: این نمایشگاه همچنین پذیرای شرکتهای فعال در زمینه انواع خودروهای پاک و سازگار با محیط زیست، هیبریدی، گازسوز و خورشیدی، قوای محرکه و همچنین انواع بیمه، خدمات مسافرتی، لیزینگ خودرو، فروش و خدمات اینترنتی، راهنمائی و رانندگی، ایمنی و تجهیز راهها و آموزش، تحقیق، توسعه، نوآوری و فناوری های جدید صنعت خودرو خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در اولین دوره نمایشگاه خودرو البرز كه در مهرماه سال 90 برگزار شد، بیش از 60 شركت از جمله ایران خودرو و سایپا به صورت گروهی، کرمان موتور، مدیران خودرو، تولید کنندگان و تامین کنندگان قطعات خودرو در فضائی بالغ بر 6 هزار مترمربع محصولات و خدمات خود را به نمایش گذاشتند كه با استقبال گسترده مردم مواجه شد و بیش از 150 هزار نفر از این رویداد بازدید داشتند.

به گزارش مهر، محمودی گفت: با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در چند سال اخیر، ‌استقرار خودروسازان در البرز و حاشیه آن،‌ جایگاه استان در صنعت قطعه سازی،‌ در صورت توسعه فضای نمایشگاهی استاندارد، كرج می تواند جایگزین نمایشگاه خودرو تهران شده و به میزبان بزرگترین رویداد صنعت خودرو كشور تبدیل شود.

این مسئول گزارش داد: طبق نظرسنجی به عمل آمده از مشارکت کنندگان و طبق نظر مدیران آنها، نقاط قوت دوره قبل عبارت بود از: استفاده از پتانسیل استان البرز، همکاری مطلوب مدیریت و پرسنل اجرائی نمایشگاه، استقبال گسترده مردم و نظم حاکم بر نمایشگاه ضمن آنكه اهم نظرات بازدیدکنندگان و میزان رضایتمندی ایشان نیز عبارت بود از: طراحی و زیبایی غرفه ها 75 درصد، نحوه تبلیغات و اطلاع رسانی 72 درصد؛ برنامه های جانبی 73 درصد ، مدیریت و نحوه برگزاری 75 درصد.

گفتنی است، این نمایشگاه توسط گروه بین المللی تانا و با همكاری شركت توسعه نمایشگاه های بین المللی البرز تاریخ 4 تا 8 آذرماه از ساعت 14 تا 20،‌ پنج شنبه و جمعه از ساعت 10، در محل موقت نمایشگاه های بین المللی البرز واقع در كرج،‌ میدان استاندارد، بلوار مشكین دشت برگزار خواهد شد و آخرین اطلاعات آن از طریق پایگاه اینترنتی motorshow.ir قابل دسترسی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=23308
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه