«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

دوچرخه برقی Active Hybrid ب ام و رونمایی شد – مشخصات و قیمت

دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و روز گذشته توسط شرکت پرشیا خودرو با حضور اهالی رسانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دوچرخه برقی Active Hybrid ب ام و مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بوده که قرار است توسط پرشیا خودرو (نماینده رسمی محصولات ب ام و و مینی در ایران) به بازار ایران عرضه شود.روش کار این دوچرخه به گونه ای است که در صورت نیاز و با فشار بیشتر بر روی پدال، موتور برقی فعال شده و در نتیجه سواری راحت تر می شود که می تواند برای مسافت های طولانی گزینه مناسبی باشد.

قیمت و مشخصات دوچرخه برقی Active Hybrid ب ام و

دوچرخه برقی Active Hybrid ب ام و رونمایی شد - مشخصات و قیمت

این دوچرخه از جنس آلومینیوم بوده و با رنگ Bluewater متالیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این دو چرخه به موتور برقی Brose Drive S Alu مجهز شده که از قدرت 250 وات اسمی و 90 نیوتون متر گشتاور بهره می برد.

ب ام و برای این محصول خود یک باتری لیتیوم یون 600 وات/ساعت در نظر گرفته که امکان پیمایش بیشتر را فراهم می کند.از طرفی به لطف استفاده از ترمز دیسکی هیدرولیکی در جلو و عقب دوچرخه، به راحتی می توان کنترل دوچرخه در دست گرفت.

وزن این دوچرخه برقی 23.5 کیلوگرم است و برای راحتی دوچرخه سوار و تجربه سواری نرم به زین  e-zone ساخت برند Selle Roy، دستگیره های ارگونومیک  Ergon GP-۱ و  تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser  مجهز شده است. از دیگر امکانات این مدل می توان به سیستم دنده شیمانو Deore/XT ده سرعته، دوشاخ دوچرخه ساخت برند Suntour NCX و  رینگ‌های  از برند RodyWeb در اندازه 28 اینچ اشاره کرد. این دوچرخ برقی قرار است که با قیمت 108 میلیون تومان از سوی پرشیا خودرو به فروش برسد.

دوچرخه برقی ب ام و را از کجا بخریم؟

فروش دوچرخه برقی هیبریدی Active ب ام و  هنوز آغاز نشده اما قرار است به زودی شرایط ثبت نام و خرید این محصول توسط شرکت پرشیا خودرو اعلام شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پرشیا خودرو به آدرس  www.persiakhodro.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=247013
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه