علی خسروانی

دو مرکز بزرگ دیگر به مجموعه اتوشناس اضافه خواهد شد

در سال آینده به منظور توسعه خدمات اتوشناس، دو مجموعه بزرگ دیگر به اتوشناس اضافه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل مجموعه اتوشناس در حاشیه مراسم نوروزی این شرکت در خصوص برنامه های مجموعه اتو خسروانی و اتوشناس گفت : پیش‌از هر چیزی باید یادی کنیم از دوست و مرد شایسته کشورمان در حوزه صنعت خودرو که به تازگی او را از دست دادیم. فربد زاوه یک کارشناس خبره در حوزه صنعت خودرو بود که همواره حقیقت را گفت و انسان بسیار با شهامتی بود.

علی خسروانی ادامه داد : به همت همکاران خوبمان در مجموعه که سال سختی را پشت سر گذاشتند، شعبه های کرمان و کرج راه اندازی شده و برای سال ۱۴۰۲ برنامه های بیشتری خواهیم داشت.

خسروانی افزود : هدف ما توسعه نمایندگی های مجموعه اتوشناس در سایر شهرهای کشور است تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم کشور بدهیم.

وی گفت : برنامه ریزی‌های خوبی برای راه‌اندازی شعبه های جدید در شهرهای شیراز، اصفهان و مشهد صورت گرفته و در سال ۱۴۰۲ این شعبه‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

خسروانی ادامه داد : در سال آینده دو مرکز بزرگ دیگر به مجموعه اتوشناس اضافه خواهد شد و همه این خدمات در راستای خدمت رسانی به مردم کشور خواهد بود.

علی خسروانی با اشاره به توسعه مجموعه های اتوخسروانی و اتوشناس گفت : در سال‌های ابتدایی فعالیتمان به یکی از دوستان نزدیک خود گفتم روزی برسد که جشن پرسنلی خود را در سالن دوازده هزار نفری آزادی بگیریم و امروز این مهم برای مجموعه ما دیگر یک رویا نیست.

وی در پایان با اشاره به زحمات خانواده های پرسنل اتوشناس و اتو خسروانی گفت : بدون شک حمایت خانواده همکاران ما در رشد مجموعه بسیار موثر بوده و به شخصه از تمامی عزیزان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=260439
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه