میهن صنعت:

دو نفر از مسافران خود را به بیرون پرتاب کردند

میهن صنعت: خبرنگار باشگاه خبرنگاران که جز مسافران پرواز آنتونف۱۴۰ بود به همراه همسرش با پریدن از هواپیما جان خود را نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از تسنیم، به گفته شاهدان حادثه امید مزرعتی خبرنگار باشگاه خبرنگاران کاشان به همراه همسرش در زمان سقوط، خود را  از هواپیما به بیرون پرت می‌کنند و به همین دلیل زنده می‌مانند. همچنین مصطفی مزرعتی تصویربردار باشگاه خبرنگاران کاشان نیز به همراه همسر و فرزندش در این سانحه دچار سوختی شده‌اند.
سه نفر مذکور به دلیل سوختی از بیمارستان امام به بیمارستان پیامبران منتقل شده‌اند.

  داورانی رئیس بخش بیمارستان امام خمینی گفته بود: مصدومینی که به این بیمارستان منتقل شدند دارای سوختگی وسیع هستند، اقدامات اولیه درمانی در حال انجام است. اگر حال آنها وخیم‌تر شود به بیمارستان مطهری منتقل می‌شوند. البته یکی از آنها وسعت سوختگی کمتری نسبت به بقیه ولی شکستگی بیشتری دارد.

درحالی مدیرعامل هواپیمایی سپاهان از ارسال اسامی مسافران به سازمان هواپیمایی خبر داده که مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هواپیمایی سپاهان هنوز اسامی مسافران و خدمه پروازی هواپیمای سانحه دیده را به ما نداده است.
علی‌پوراظهار کرد:‌ اعلام اسامی مسافران هواپیمای سانحه دیده جزو وظایف شرکت هواپیمایی سپاهان است.
وی در واکنش به ارسال اسامی مسافران به سازمان هواپیمایی نیز گفت: هنوز اسامی مسافران و خدمه به سازمان هواپیمایی تحویل نشده است.
اشتریان مدیرعامل شرکت هواپیمایی سپاهان  گفته بود: طبق ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری اسامی مسافران و خدمه پروازی را صبح دیروز به این سازمان دادم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55506
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه