ديدار معاون اول رييس جمهوري از دستاوردهاي زيست محيطي ايران خودرو

در اين ديدار مهندس جوادنجم الدين مديرعامل گروه صنعتی ایران خودرو توضيحات لازم را در خصوص محصولات و دستاوردهاي زيست محيطي اين گروه صنعتي بيان کرد.


به گزارش ايكوپرس، در اين ديدار مديران و مسوولان بخش هاي مختلف ايران خودرو نيز توضيحات لازم را در خصوص محصولات عرضه شده براي ديدار كنندگان ارايه كردند. اين نمايشگاه به مدت چهار روز در محل دايمي نمايشگاه هاي بين المللي برگزار شده و ايران خودرو به عنوان تنها خودروساز حاضر در نمايشگاه، پذيراي ديداركنندگان است.

اين گزارش حاكي است، در دوازدهمين نمايشگاه محيط زيست تهران كه پيش از ظهر روز چهارشنبه 29 آذر ماه آغاز به كار كرد، ايران خودرو تازه ترين دستاوردهاي خود در زمينه مصرف سوخت، كاهش آلايندگي و توسعه پايدار را در سالن 13 به نمايش گذاشته است.

بنا بر اين گزارش، موتورهاي اي. اف. 7، ايكس. يو. ام، ديزل و تي. يو. 5 از جمله محصولات جديد عرضه شده ايران خودرو در نمايشگاه محيط زيست است. دو دستگاه  206 مجهز به موتورهاي تي. يو. 5. و اي. اف. 4 و سمند مجهز به سيستم ميكروهيبريد نيز در اين نمايشگاه عرضه شده است.

مهندس نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از آغاز تا پايان مراسم افتتاحيه نمايشگاه در كنار مقامات و مسوولان حضور داشت و در خلال اين ديدار، موارد لازم را در خصوص فعاليت ها و محصولات ايران خودرو عنوان كرد.

شرکت ايران خودرو ديزل پروژه هاي انجام شده در راستاي ارتقاي استاندارد آلايندگي و مصرف سوخت محصولات و فرايندهاي توليدي و شركت ساپكو نيز تازه ترين قطعات توليدي مربوط به سيستم هاي مصرف سوخت و آلايندگي ساخت داخل شده را در دوازدهمين نمايشگاه بين المللي محيط زيست تهران عرضه كرده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7613
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه