میهن صنعت :

دیدار دوستانه اردونشینان تیم ملی کاراته با منتخب گیلان

میهن صنعت : دوستداران کاراته در رشت شاهد دو مسابقه ای بین تیم ملی و تیم منتخبین گیلان بودند که در پایان تیم ملی «ب» با کسب 4 برد، 2 باخت و یک مساوی به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت، به منظور ارزیابی اردونشینان تیم ملی بزرگسالان که تا کنون سه مرحله از تمرینات را پشت سر گذاشته اند مسابقه ای در قالب 2 تیم ،الف و ب با 2تیم از منتخبین گیلان توسط مربیان تیم ملی و هیئت کاراته گیلان تدارک دیده شد

در تیم «الف »تیم ملی که رضا بهرام پور،وحید حسنی پور ،هامون درفشی پور،حسین سمندر،بهمن عسگری،علی فداکار،میلادیاری در آن عضویت داشتند به بازی مقابل تیم «الف »گیلان که در آن نیماشافعی،دانیال زحمتکش ، علیرضااجدادی ، دادیاررهنما ، سعیدعباسی ، عمادمژدهی وامیررضاپورمحمدعضویت داشتند پرداختند که در پایان این تیم گیلان بود که با کسب 2 برد 1 باخت و 4 مساوی وبا کسب 21 امتیاز در برابر15 امتیاز پیروز از میدان بیرون آمد .

بعد از بازی اول 2 تیم «ب» در حالی مقابل هم صف آرایی نمودندکه مرتضی شفاهی،مجیدحسن نیا،وحیدحسنی پور ، حامدزیکساری ، سعیدحسنی پور،مهدی سلطانی وپیمان سلطانیان درتیم ملی «ب» حضورداشتند و عمادمژدهی ، سینایزدانی ، علیرضااجدادی ،اردلان گیلانپور،رضابدیعی ،پوریاحیدریان،دادیاررهنمادر تیم منتخب «ب» گیلان عضویت داشتند که در پایان تیم ملی «ب» با 4 برد2 باخت و یک مساوی با 27 امتیاز در مقابل 13 امتیاز فنی به برتری رسیدند.

قضاوت بازیها برعهده آقایان آریامن قویدل،حسن صیدگر،حامد ایثاریان،ابراهیم دلسوزی ، حسین نویدی،مهدی محمدی ، محمدرضاکمالی ،علی اسماعیلی ،حمیدرضاگیلچینی و علیرضاقائمی راد بود .

هشت دی در ادامه نوشت، گفتنی است، که تیم ملی کاراته ایران خودرا برای بازیهای کشورهای اسلامی که خرداد ماه 92 در اندونزی بر گزار می شود آماده می کند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=14810
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه