میهن صنعت :

دیوارکاغذی برای مقابله باسیل+تصاویر

میهن صنعت : کشورهای شرق آسیا از جمله کشورهایی هستند که بیش از دیگر کشورها در معرض خطر سیل و طوفان قرار دارند. این باعث شده تا راه حل هایی را نیز برای این موارد بیاندیشند.

به گزارش میهن صنعت، کشورهای شرق آسیا از جمله کشورهایی هستند که بیش از دیگر کشورها در معرض خطر سیل و طوفان قرار دارند. این باعث شده تا راه حل هایی را نیز برای این موارد بیاندیشند.

به تازگی تعدادی از طراحان چینی و کره ای به یک طرح کلی دست پیدا کرده اند که می تواند بهترین وسیله مقابله با بسیاری از بلاهای طبیعی در آینده باشد.

 

http://www.mihansanat.ir/upload/img/nf00263455-3.jpg


این گروه بلوک هایی را طراحی کرده است که با کاغذهای بازیافتی فشرده شده ساخته می شوند و در واقع وزنی بسیار کم دارند و از همین رو حملو نقل آن ها بسیار ساده است.ب
اشگاه خبرنگاران در ادامه نوشت شاید جای تعجب باشد که بلوک های کاغذی بتواند در مقابل سیل های عظیم جلوگیری کند اما نکته اینجاست که این بلوک ها بعد از بارش باران اب را به خودش جذب می کند و مانند سیمان محکم میشود.

 

http://www.mihansanat.ir/upload/img/nf00263455-2.jpg


این دیوارها در آینده می توانند به کمک بسیاری از کشورهای در معرض سیل بروند و در آنجا از وارد شدن آسیب های بسیار زیاد به مناطق مختلف جلوگیری کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=8533
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه