مدیرعامل گروه بهمن خبر داد:

دیگنتی در بهمن ماه در سطح نمایندگی های رسمی بهمن موتور عرضه خواهد شد

مدیر عامل گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن در خصوص داخلی سازی قطعات خودرو دیگنیتی گفت: سیاست ما در ساختار داخلی سازی دو نخودرو دیگنیتی و فیدیلیتی متفاوت است و در نظر داریم میزان داخلی سازی دیگنیتی را روی 35 درصد و فیدیلیتی را تا 60 درصد پایدار کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دیر عامل گروه بهمن در حاشیه نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن در خصوص داخلی سازی قطعات خودرو دیگنیتی گفت: سیاست ما در ساختار داخلی سازی دو نخودرو دیگنیتی و فیدیلیتی متفاوت است و در نظر داریم میزان داخلی سازی دیگنیتی را روی 35 درصد و فیدیلیتی را تا 60 درصد پایدار کنیم.

 
‎بیوک علیمرادلو در ادامه در رابطه با برنامه عرضه محصول دیگنیتی و فیدیلیتی گفت: برای عرضه ورژن جدید دیگنیتی ما تابستان سال آینده را در نظر گرفته ایم و در واقع مدت زمان عرضه این محصول را 3 الی 5 سال  بپیش بینی می کنیم ولی هر سال محصول جدیدی از آن را عرضه خواهیم کرد.
 
 
‎مدیر عامل گروه بهمن در خصوص عرضه فیدیلیتی ادامه داد: داستان عرضه فیدیلیتی متفاوت است زیرا پلتفرم آن برای گروه بهمن بوده و روی دولوپمنت آن کار خواهیم کرد و قطعا محصولات متفاوتی را بر روی این پلتفرم عرضه خواهیم کرد و در نهایت پلتفرم های بعدی را نیز به روزرسانی می کنیم.
 
وی گفت : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته خودرو دیگنیتی از اواسط بهمن ماه در نمایندگی های مجاز بهمن موتور عرضه خواهد شد و سپس عرضه کلی صورت خواهد گرفت.
 
 
‎بیوک علیمرادلو در پاسخ به سوال آیا پیشرانه فیدیلیتی در داخل ایران تولید می شود گفت: بله در شرکت تیوان در شهرک کاسپین قزوین، بزرگ ترین سرمایه گذاری در زمینه تولید موتور کشور انجام شده و یک کارخانه کاملا مدرن با دانش روز ایجاد شده است.
 
‎وی در پایان گفت: دو موتور سه سیلندر و چهار سیلندر داریم که به عنوان پیشران فیدیلیتی خواهد بود و عرضه این دو موتور را در بهمن ماه مشخص خواهیم کرد.
 
‎انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=206818
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه