میهن صنعت گزارش می دهد؛

رالی روی آسفالت گران کاناریا اسپانیا آغاز شد/ تصاویر

همه ساله در اسپانیا و البته اروپا مسابقات رالی برگزار میگردد که علاقه مندان بسیاری در این تورنمنت شرکت می کنند و در مدت زمان 10 روز به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همه ساله در اسپانیا و البته اروپا مسابقات رالی برگزار میگردد که علاقه مندان بسیاری در این تورنمنت شرکت می کنند و در مدت زمان 10 روز به رقابت می پردازند.

این رالی در جزیره گران کاناریا برگزار می شود که دومین جزیره پرجمعیت مجمع الجزایر قناری است. این جزیره با جمعیت ۸۳۸٬۳۹۷ نفر نزدیک به چهل درصد جمعیت مجمع الجزایر قناری را تشکیل می‌دهد و لاس پالماس مرکز گران کاناریا است.

برندگان این رالی، بر اساس بهترین زمان طی کردن مسیر معرفی می شوند و نحوه شروع مسابقه به این شکل است که هر خودرو پس از آغاز حرکت زمان طی کردن کل مسیر آن، به عنوان رکورد ثبت خواهد شد.خودروی بعدی نیز چند دقیقه بعد از خودرو اول حرکت خواهد کرد و به این ترتیب پس از اتمام مراحل، رکورد تمامی خودروهای ثبت و اعلام خواهد شد.

تقریبا تمامی برند های معروف خودروسازی در این رالی شرکت می کنند و نفرات اول این مسابقات سهمیه جهانی این تورنمنت را دریافت خواهند کرد.

مرحله اول مسابقات از صبح امرو آغاز شده و در ادامه تصاویر روز اول این مسابقات را که در کمپ های آماده شده، در حال رکورد گیری تمرینی و رفع نواقص خودروهای خود هستند، خواهید دید.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=121132
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه