1888 پیگیر باشد

رانندگان اتوبوس همچنان کرایه اضافه می گیرند

چندین و چند بار گزارش در خصوص دریافت کرایه اضافه از سوی رانندگان خط 7 بی آر تی گزارش شد و راه به جایی نبرد و رانندگان اتوبوس این خط همچنان دریافت کرایه اضافه را فراموش نکرده اند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «میهن صنعت» به نقل از باشگاه خبرنگاران اتوبوس بی آر تی واژه ای که چندین و چند سال است که نامی آشنا برای زود و سریع به مقصد رسیدن شهروندان تهرانی است ؛ سرتاسر تهران با اتوبوس های تندرو به یکدیگر متصل شده و تردد را برای شهروندان آسان کرده است تمام خطوط بی آر تی بدون مشکل کار خود را پیش می برند ؛ اما امان از این خط اتوبوس های تندرو تجریش_راه آهن که بی نظمی و تخلف رانندگان، مسافران را به سطوح آورده است این صحبت یکی از شهروندان بی آر تی سوار است که مسافت میدان ولیعصر (عج) تا پل همت را هر روز طی می کند و از دریافت اضافه کرایه تعدادی از رانندگان ناراضی است.

این مرد 45 ساله می گوید، تعدادی از رانندگان حتی با کارت بلیط ها هم بیگانه اند و حتی اگر کارت بزنیم باز هم پول مطالبه می کنند.

زن 30 ساله ای هم که از برخورد نامناسب یکی از رانندگان اتوبوس خط 7 بی آر تی رنجیده خاطر شده بود گفت: کراینه این خط 225 تومان است اگر 25 تومانی را ندهی راننده با داد و بیداد طلب 25 تومانی را می کند اما راننده حاضر به پس دادن باقی پول نیست و به نوعی کرایه را برای خود رند دریافت می کند.

پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی از شهروندان خواست در خصوص مشاهده تخلفات رانندگان با سامانه 1888 تماس بگیرند.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3463
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه