میهن صنعت:

راه اندازي “جايگاه‌های سوخت سيار” در كشور/افزايش يك ميليارد ليتری ذخيره “بنزين”

میهن صنعت: كاظمي با اشاره به این که ذخیره بنزین کشور از سطح یک میلیارد و ٦٠٠ میلیون لیتر فراتر رفته است، گفت: همه جایگاه‌های سوخت کشور در تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، عباس کاظمی در گفتگویی با اشاره به این که ذخیره بنزین کشور از سطح یک میلیارد و ٦٠٠ میلیون لیتر فراتر رفته است، گفت: همه جایگاه‌های سوخت کشور در تعطیلات نوروزی آماده خدمات رسانی هستند.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به تصمیم ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: امسال سهمیه بنزین ویژه نوروز برای مردم تدارک دیده نشده است، اما با وجود این ذخیره بنزین کشور در حد مطلوب است و هیچ نگرانی برای تامین سوخت سفرهای نوروزی نداریم.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های اعتقاد براین دارد که مردم را به فرهنگ صحیح  الگوی مصرف هدایت کند بر همین اساس تمایل چندانی به دادن سهمیه نوروزی ندارد.

 در ادامه داوود عربعلي سخنگوي شركت ملي پخش فراورده هاي نفتي ايران از راه اندازي جايگاه‌هاي سياري خبر داد و گفت: هم اكنون تعدادي از جايگاه‌های سيار در دماوند و كن و بعضی از مناطق پرتردد و صعب العبور راه اندازی شده در صورت نياز تعداد جايگاه‌ها افزايش خواهد يافت.

به نقل از باشگاه خبرنگاران وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر ذخيره بنزين در كشور مطلوب است و مردم نگران تامين سوخت مورد نياز خود نباشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=44665
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه