معرفی قطعه سازان همکار با فولکس واگن :

راه اندازی خط تولید 2 مدل سواری فولکس در ایران

دبیر انجمن قطعه سازان از شناسایی و معرفی قطعه سازان همکار با فولکس واگن خبر داد و گفت : به زودی کمیته توسعه و ارتقاء کسب و کار انجمن قطعه سازان جلسه ای با مدیر خودکفایی شرکت فولکس واگن در شرکت ماموت خواهند داشت تا لیست قطعات مورد نظر برای تولید و سازندگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دبیر انجمن قطعه سازان از شناسایی و معرفی قطعه سازان همکار با فولکس واگن خبر داد و گفت : به زودی کمیته توسعه و ارتقاء کسب و کار انجمن قطعه سازان جلسه ای با مدیر خودکفایی شرکت فولکس واگن در شرکت ماموت خواهند داشت تا لیست قطعات مورد نظر برای تولید و سازندگان مرتبط در جریان همکاری ها مشخص شود.

مازیار بیگلو در گفتگو با خبرخودرو اظهار داشت : با توجه به توانمندی قطعه سازان داخلی به لحاظ دانش و فن آوری پیش بینی می شود حداقل 30 درصد از قطعات در فاز اول همکاری با فولکس واگن در ایران امکان تولید داشته باشند .

وی افزود : هر چند  معمولا این میزان داخلی سازی در آغاز همکاری ها صورت نمی گیرد چرا که هر شرکت خودروسازی در این زمینه الزامات خاصی دارد که باید توسط فولکس نیز موارد و استانداردها اعلام شود.

وی گفت : پروسه همکاری قطعه سازان داخلی با فولکس نیز همچون همکاری با پژو و سایر شرکتهای خارجی خواهد بود و نیاز است تا حداقل در فرصتی چند ماهه سازندگان داخلی الزامات مورد نظر شرکای خارجی را در تولید قالب ها و مسائل فنی و خرید دستگاههای جدید در تولید را عملی نمایند.

وی با توجه به نهایی شدن قرارداد فولکس واگن با شرکت ماموت خاطر نشان کرد :  در جریان این قرارداد ، به زودی تولید دو مدل خودرو سواری با همکاری فولکس در شرکت ماموت آغاز می شود ضمن اینکه در جریان این همکاری ها 4 مدل سواری فولکس نیز به صورت CBU عرضه و به فروش خواهد رسید.

دبیر انجمن قطعه سازان با اشاره به اقدام انجمن قطعه سازان در شناسایی قطعه سازان  در جریان همکاری با فولکس گفت : با توجه به تاخیر صورت گرفته در مسیر خودکفایی در تولید ، انجمن قطعه سازان بنا به درخواست شرکت ماموت وارد گردید تا در این زمینه کمک های لازم توسط انجمن صورت گیرد که بر این اساس سازندگانی را که از نظر فن آوری و دانش و توان مالی قابلیت های لازم را دارند شناسایی و معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=99641
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه