مدیرعامل آپکو خبر داد:

راه اندازی مرکز آموزش تیونینگ در آپکو / فروش ماهانه آپشن به ۳ میلیارد تومان رسید

مدیرعامل شرکت آپکو در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو گفت : شرکت آپکو پتانسیل های بالایی دارد و ما نیز برنامه های خودرا در راستای همین ظرفیت ها تدوین کردیم. به زودی مرکز آموزش تیونینگ در شرکت آپکو راه اندازی خواهد شد و این مهم از برنامه های پیش روی شرکت آپکو است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت آپکو در مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی تیونینگ و سفارشی سازی خودرو شرکت آپکو گفت : شرکت آپکو پتانسیل های بالایی دارد و ما نیز برنامه های خودرا در راستای همین ظرفیت ها تدوین کردیم. به زودی مرکز آموزش تیونینگ در شرکت آپکو راه اندازی خواهد شد و این مهم از برنامه های پیش روی شرکت آپکو است.

 
مهندس جلینی در ادامه افزود : امروز باید به خریدار ایرانی بیشتر از گذشته احترام گذاشته شود و خریدار بتواند در هنگام خرید خودرو به راحتی محصول خودرا سفارشی سازی کنند. تا این لحظه حدود ۴۰ دستگاه خودرو، با کیفیت بسیار بالا نانو سرامیک شده است.
 
وی گفت : در حال حاضر سالنی با ظرفیت ۷۰۰ متر برای تیونینگ آماده سازی شده اما می توانیم ظرفیت این سالن را ۴۰۰۰ متر برسانیم.
 
جلینی افزود : پروژه ساخت کلاج هوشمند با یک شرکت دانش بنیان از دانشگاه شریف در حال انجام است که به زودی خروجی آن را خواهید دید.
 
مدیرعامل آپکو ادامه داد : فروش آپشن در سال ۹۹ بسیار اندک بود اما از فروردین سال جاری عدد فروش آپشن ماهانه به سه میلیارد تومان رسیده است که هنوز با ایده آل ما فاصله دارد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210797
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه