میهن صنعت :

راه های افزایش بهره وری در صنعت خودروسازی ایران

یک کارشناس صنعت خودرو در خصوص راه های افزایش بهره وری در صنعت خودروسازی ایران گفت: صنعت خودروسازی ایران با مسائل و مشکلات عدیده ای روبرو است و برای افزایش بهره وری آن نیاز به استفاده از نیروهای متخصص و کارآزموده در زمینه طراحی و تولید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی صادق کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به راه های شکوفایی صنعت خودروسازی ایران افزود: ورود تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته می تواند در شکوفایی صنعت خودروسازی موثر واقع شود البته بهبود شرایط بهره وری این صنعت از طریق ارتقای سطح خودکفایی در تولید محقق خواهد شد و برای دستیابی به این مهم بایستی در هنگام عقد قرارداد با طرف های خارجی به مسئله انتقال فناوری و دانش تولید توجه بسیاری شود.

وی در ادامه تصریح کرد: استفاده از تکنولوژی های پیشرفته تولید خودرو در کنار حمایت های دولت و افزایش میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی بر واحدهای تولیدی صنعت خودروسازی راهکاری برای دستیابی به ارتقای سطح بهره وری این صنعت است.

وی اظهار داشت: ایجاد انگیزش در نیروهای متخصص و تشویق آنها می تواند موجب بهره وری بیشتر نیروهای انسانی در فرایند تولید شود چرا که عمدتا بهره وری در بدنه طراحی و تخصصی این صنعت رخ خواهد داد و شکوفایی استعدادهای بالقوه متخصصین این عرصه را در پی خواهد داشت.

صادق کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: برقراری جوینت ونچرهای جدید زمینه انتقال دانش تولید را فراهم می سازد و از این طریق راه بهره وری صنعت خودروسازی ایران هموار خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=108489
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه