سایپایی ها به مالزی رفتند

رایزنی برای تداوم تولید GEN2 در زاگرس خودرو

میهن صنعت : سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: مشکلات کارخانه زاگرس خودرو بروجرد به زودی مرتفع می شود.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، مهدی پازوکی افزود: رایزنیهای لازم برای ادامه فعالیت خط تولید خودرو GEN2 در کارخانه زاگرس خودرو بروجرد در حال انجام است و گروهی نیز از سوی شرکت سایپا برای پیگیری این موضوع به مالزی اعزام شده اند.

وی به تولید خودرو پیکاپ در کارخانه زاگرس خودرو بروجرد اشاره کرد و به ایرنا گفت: شرکت پارس خودرو نیز تولید پیکاپ را از دستور کار خود خارج کرده و قرار است خودرویی جدید را تولید نماید، که اگر تولید این خودرو در بروجرد انجام شود، شاهد رونق و پویایی دوباره زاگرس خودرو خواهیم بود.

پازوکی در خصوص پرداخت مطالبات کارگران افزود: شرکت پروتون تعدادی خودرو در گمرگ دارد که با پیگیریهای انجام شده قرار است امروز از گمرک خارج و در تهران تحویل دهند که با فروش این خودروها نیز کل مطالبات کارگران تعلیقی زاگرس خودرو طی یکی دو هفته آینده پرداخت می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که هر کدام از پروژه های اقتصادی این شرکت زودتر به نتیجه برسند، نیروهای تعدیلی کارخانه زاگرس خودرو نیز به کار دعوت شوند.

کارخانه زاگرس خودرو بروجرد در زمینه مونتاژ خودرو فعالیت دارد که به دلیل برخی مشکلات مالی و مدیریتی طی سال جاری با مشکلات عدیده ای مواجه بوده و حدود 400کارگر آن بیکار شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=7268
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه