"اختصاصی میهن صنعت"

رسانه ی ملی باید همراه ملی باشد

میهن صنعت : همین چند وقت پیش در برنامه ی پرطمطراق صرفاً جهت اطلاع بود که مجری با تکنیکهای اجرایی که این روزها مد شده و با حالتی تمسخرآمیز گفت که حالا عراقیها نمیدانند باید از داعش بترسند یا از پراید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همین چند وقت پیش در برنامه ی پرطمطراق صرفاً جهت اطلاع بود که مجری با تکنیکهای اجرایی که این روزها مد شده و با حالتی تمسخرآمیز گفت که حالا عراقیها نمیدانند باید از داعش بترسند یا از پراید؟

این روزگار این روزهای رسانه ایست که باید همراه ملی باشد اما گویا این اتفاق خوش یمن وفاق ملی رویایی ست که ما باید تنها حسرت آن را بخوریم.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع به شما آمار نشان خواهد داد که همین تولید چقدر به چرخه ی اقتصاد کشور کمک کرده است.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع باید بدانید که این خودرو در داخل کشور یک خودروی همگانیست که ظرفیتهای خودش را دارد و اگر استفاده ای استاندارد در کار باشد صحنه های استاندارد هم خواهیم دید.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع به مردم توضیح می دهید که چرا حرکت چرخه ی اقتصادی کشور را در کنار خون آشامانی قرار دادید که اسف بارترین تصاویر این روزها را رقم می زنند؟

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع برخی از حرفها بار حقوقی دارند و باید به آنها پاسخ داده شود.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع شأن تولید ملی این بود که اینطور از آن یاد شود در حالیکه خیلیها در این واحد تولیدی از جان و دل برای مردم و بخاطر مردم کار می کنند و اگر برخی  فشارها که گویا شما قادر به انعکاس آن نیستید در بین نبود امروز حال و روز بهتری هم داشت.
جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع می شد کمی هم به مردم توضیح بدهید که برخی از تصمیمات خودرویی در کجا و برای منفعت چه کسانی گرفته می شود؟

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع کاش می گفتید مدیران خودرویی با انتصابهای سلیقه ای باید توقع چه کسانی را برآورده کنند؟

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع گویا بیانات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید را با دقت گوش ندادید صرفاً جهت اطلاع به شما یادآوری می کنیم" تولید ملی با عزم ملی و مدیریت جهادی" که باید نصب العین قرار گیرد..

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع چقدر رسانه ی ملی در کمک به رفع چالشهای مادر صنعت کشور نقش سازنده داشته و دستیگیر او بوده؟

می دانیم و می دانید که خودروی تولید داخل همواره با موانع و مشکلات خودش دست و پنجه نرم می کند، بر کسی این ضعفها پوشیده نیست اما به حکم ارق ملی و شعار همراهی ملی می شود به این نتیجه رسید که شان رسانه ی ملی این نیست که با در نظر نگرفتن همه ی حاشیه های معنادار صنعت خودرو این چنین تیشه به ریشه ی تلاشهایش بزند.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع قرار بود رسانه ملی در راستای حمایت از تولید ملی حرکت کند اما همین مصاحبه طنز آمیز شما لطمه ی بزرگی به بخش صادرات این محصول تولید داخل وارد نمود.چه کسی قرار است تاوان این اشتباه را بپردازد؟

قرار باشد هرشخصی با هر قصد و نیتی به واسطه ی حضور در رسانه ملی چوب حراج به آبروی یک ملت بزند تا برنامه اش جذابتر شود دیگر فاتح صنعت آن کشور را باید خواند.

جناب دست اندرکاران صرفاً جهت اطلاع میدانید که در شرایط تحریم هستیم؟میدانید که کل کشورهای غربی نشسته اند تا ببینند صنعت کشورمان کی به زانو در خواهد آمد؟میدانید که در این شرایط ما در حال صادرات محصولاتی نظیر این خودرو هستیم و این یعنی غرور و غیرت ملت شریف ایران مثال زدنیست.بهتر بود شما به جای کمک به تحریم های غربی جهت به زانو در آمدن این صنعت، کمی هم به فکر زحمتکشانی باشید که در حال کار و تلاش در این حوزه هستند.

صنعت خودروی کشور ضعفهای عمده ای دارد که بزرگترین آن هدایت این جریان توسط متخصصین منفعتهای شخصی و برخی آقازاده هاست که نشستهای خصوصی در لابی هتلهای معروف دودمان آن را به باد داده است…

نامها و افرادی که اگر گاهی از آنها نام برده میشد امروز شما تولید ملی را در کنار داعشیهای خونخوار قرار نمی دادید و از آن با احترام یاد می کردید اما هنوز هم برای اقرار به اشتباه دیر نیست مگر اینکه بخواهید اسم شما هم در ردیف جفاکاران به مادر صنعت کشور ذکر شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=65301
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه