میهن صنعت :

رشد و تنوع تولید در صنعت خودرو ، با توسعه برند ملی

میهن صنعت : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : برتری محصولات به لحاظ کیفیت و قیمت ،تضمین کننده حضور خودروهای صادراتی در بازارهای جهانی خواهد بود بنابراین چنانچه خودروسازان داخلی نسبت به این مولفه ها توجه نمایند قطعا صادرات موفقی خواهند داشت.

به گزارش میهن صنعت ، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : برتری محصولات به لحاظ کیفیت و قیمت ،تضمین کننده حضور خودروهای صادراتی در بازارهای جهانی خواهد بود بنابراین چنانچه خودروسازان داخلی نسبت به این مولفه ها توجه نمایند قطعا صادرات موفقی خواهند داشت.

ناصر عاشوری در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو افزود : در صورتی که قیمت رقابتی و کیفیت در تولیدات داخلی خودروسازان لحاظ  نشود قطعا امکان صادرات خودرو برای شرکتهای خودروساز فراهم نخواهد شد.

وی تاکید کرد : با طراحی و توسعه برند ملی ضمن تنوع در  تولید خودرو ، این امر موجب رشد و صادرات موفق صنعت خودرو خواهد شد.

وی همچنین به توان قطعه سازان داخلی در کمک به تولید برند ملی در کشور اشاره و خاطر نشان کرد : در این سالها قطعه سازان داخلی از توان و تکنولوژی به روز در طراحی و تولید قطعات با کیفیت و استاندارد  برخوردار شده اند که این می تواند در تقویت برند ملی و توسعه صنعت خودرو بسیار موثر باشد .

وی در ادامه کیفیت و قیمت رقابتی را لازمه توسعه صادرات خودرو  ذکر کرد و افزود : به هر میزان تولید کمتر شود قطعا قیمت تمام شده نیز بیشتر می شود  بنابراین به هر مقدار در تولید تلاش بیشتری صورت گیرد و تیراژ خودرو افزایش یابد قطعا این مسئله بر قیمت تمام شده خودرو تاثیر خواهد گذاشت چرا که سود بیشتری از محل افزایش فروش حاصل می شود.

نماینده فومن و شفت در خانه ملت همچنین سرمایه گذاری در جهت توسعه برند ملی در صنعت خودرو را در معرفی بهتر محصولات ایرانی در بازارهای جهانی و صادرات موفق موثر عنوان کرد و افزود : توسعه برند ملی ضمن اینکه می تواند بر حوزه صادرات و موفقیت در این بخش موثر واقع شود اما در این راستا نباید تنها نگاهی تعصبی داشت بلکه باید در این جریان اشتغالزایی و در آمد زایی نیز مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=5407
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه