میهن صنعت :

رشد 140 درصدي فروش برند لوکس نيسان در اروپا

نيسان با تحويل بيش از 230 هزار دستگاه خودرو در سال گذشته ميلادي يک رکورد جديد از خود بر جاي گذاشت. اين ميزان فروش در مقايسه با سال 2015 ميلادي با 7 درصد رشد همراه بوده و تنها در دسامبر 27200 دستگاه انواع محصولات نيسان به دست مشتريان رسيده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نيسان با تحويل بيش از 230 هزار دستگاه خودرو در سال گذشته ميلادي يک رکورد جديد از خود بر جاي گذاشت. اين ميزان فروش در مقايسه با سال 2015 ميلادي با 7 درصد رشد همراه بوده و تنها در دسامبر 27200 دستگاه انواع محصولات نيسان به دست مشتريان رسيده است.

همين آمار دليلي است که بتوان با اطمينان گفت که اينفينيتي حالا شرايط به مراتب بهتري نسبت به قبل دارد و در غرب اروپا اين برند نسبت به چند سال قبل تجربه رشد 140 درصدي فروش را تجربه مي کند که عددي بسيار قابل توجه و بزرگ در دنياي رقابت و صنعت اتوموبيل است.

گل هاي سرسبد اينفينيتي مدل هاي تقريبا جديد Q30  و QX30 هستند که بر پايه و اساس مرسدس GLA شکل گرفته اند. همچنين در چين نيز اينفينيتي با 3 درصد افزايش فروش به 41590 دستگاه دست يافته است و البته فروش کلي در منطقه آسيا و اقيانوسيه به ميزان چشمگيري افزايش داشته و اينفينيتي از خود رکورد 18 درصد افزايش فروش را بر جاي گذاشته است.
در حالي که شرکت اينفينيتي در حال ثبت رکورد هاي جديدي هستند و از رقباي آلماني آن ها در ماه تعداد بسيار بيشتري خودرو مي فروشند، اما در عوض خودروهاي خانواده نيسان در ايالت متحده روند افزايش فروش خود را حفظ کرده اند و نيسان در سال گذشته با فروش 1.5 ميليون دستگاه در ميان موفق ترين خودروسازان حاضر در آمريکا قرار گرفته است.

تويوتا نيز با برند لکسوس به روند رو به رشد خود ادامه مي دهد، اما اينفينيتي با نگاهي آينده نگرانه در حال جلو رفتن در بازار و معرفي نسخه هاي جديدي از خودرو هاي خود است. نخستين آن ها نسل جديد QX50 خواهد بود که قرار است در کمتر از چند روز در نمايشگاه بين المللي ديترويت رونمايي شود./آریا/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=105878
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه