میهن صنعت :

رشد80 درصدي استفاده از خدمات بانكداري الكترونيك بانك ايران زمين

استفاده كنندگان از خدمات بانكداري الكترونيك بانك ايران زمين شامل اينترنت بانك، تلفن بانك، همراه بانك، درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي و پيام كوتاه بانكي به نسبت پايان سال 94 حدود80 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، براساس اعلام مديريت بانكداري الكترونيك اين بانك تعداد استفاده كنندگان از خدمات بانكداري الكترونيك بانك ايران زمين، شامل اينترنت بانك، تلفن بانك، همراه بانك، درگاه‌هاي پرداخت اينترنتي و پيام كوتاه بانكي به نسبت پايان سال ۹۴، رشد ۸۰ درصدي را نشان مي دهد.
همچنين از ابتداي سال ۹۵ تاكنون حدود ۳۱ درصد به تعداد كاربران بانكداري مدرن بانك ايران زمين افزوده شده است.
در همين راستا سيد محمد حسين استاد مدير روابط عمومي بانك ايران زمين در گفت و گوي كوتاهي در خصوص الزام استفاده از بانكداري الكترونيك اظهار داشت: در روزهاي سرد سال در شهرهاي بزرگ كشور با مشكل آلودگي حاد مواجه مي‌شويم كه در چند روز اخير نيز شاهد آن هستيم، كه يكي از دلايل مهم آن سفرهاي درون شهري است كه بانكها مي توانند با ترغيب همراه با آموزش خدمات بانكداري الكترونيك به مردم نقش بسيار مهمي در كاهش آلودگي ايفا كنند.
استاد افزود: بانك ها از سال ها پيش با ايجاد زيرساخت هاي لازم حركت به اين سمت و سو را آغاز كرده اند و با وجود حدود ۴۰ ميليون گوشي هوشمند و ساير امكاناتي كه در اختيار مردم قرار دارد هر روز شاهد رشد و گسترش بيش از پيش استفاده كنندگان از خدمات بانكداري الكترونيك هستيم.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بانكداري الكترونيك در ايران به نسبت ساير كشورها رشد خوبي داشته است، گفت: ما در چند سال اخير با وجود شرايط اقتصادي كشور و تحريم ها شاهد رشد و گسترش اين تكنولوژي در كشور بوده ايم، هرچند شايد سرعت حركت آن كند شده بود، اما امروز با مهيا شدن شرايط و گسترش فن‌آوري اطلاعات به سرعت آن افزوده خواهد شد.
مدير روابط عمومي بانك ايران زمين در پايان اظهار داشت: در آينده نزديك با تلاش همه جانبه بانكهاي كشور و بانك مركزي شاهد تغيير چشمگير در عرصه خدمات بانكداري الكترونيك خواهيم بود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=96634
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه